Ystävät tulivat kateellisiksi poikaystästäni, harmittaa kommentit
Olin lukion jälkeen kolme vuotta sinkkuna, jotain orastavia suhteita oli, mutta ei niistä tullut mitään. Sen ajan ystäväni olivat oikein kannustavia ja sain kuulla lukemattomia kertoja samat jutut, että kyllä sä löydät jonkun ihanan miehen, jne. No sittenpä löysin vappuna, ihan odottamatta. Poikaystäväni on rehellisesti sanottuna minua tasokkaampi, urheilullinen, komea ja vasta valmistunut juristi. Heti ensi tapaamisesta lähtien on molemmilla ollut olo, että olemme luotuja toisillemme. Mutta nyt sitten ystäväni eivät enää olekaan iloisia puolestani. Olen kuullut sanottavan, että poikaystäväni on kanssani vain seksin takia ja kohta kyllästyy, kuinka pelkäävät, että sydämeni särkyy, jne. Olen kysynyt muutamalta, mikseivät he ole iloisia puolestani. Kuulemma näkee jo kauas, että mulle käy huonosti. Olen yrittänyt sanoa olevani onnellisempi kuin koskaan ja meillä menee tosi hyvin. Harmittaa ystävieni käytös. Kuulemma minun kannattaa pitää hauskaa niin kauan kuin sitä vielä kestää. En ymmärrä suhtautumista.
Kommentit (9)
He ovat kateellisia. On helppo tsempata silloin, kun olet jollain tavalla "alemmalla tasolla" kuin he. Sitä, että sinulla on alkanut mennä hyvin ja olet onnellinen, he eivät kestäkään. Jotkut eivät huonon itsetunnon tms. takia vain pysty tasavertaiseen ystävyyteen vaan ystävällä pitää mennä aina huonommin kuin itsellä. Samalla voi kuvitella olevansa hyvä ystävä, kun "tsemppaa" toista.
Tässähän on kaksi vaihtoehtoa. Ovat kateellisia tai näkevät ulkopuolelta asioita erilailla kuin sinä rakkauskuplassa.
Niin miksi pitää mainita että on juristi, ei se tee hänestä mitenkään parempaa. Saattapi olla työtön tulevaisuudessa kun AI vie juristien työt, kuka tarvitsee juristeja kun AI osaa kaikki lait ulkoa paremmin kuin ihminen
Aloitus kuulostaa ihan miehen kirjoittamalta. Jos olen väärässä, tutustu ensin toiseen kunnolla ajan kanssa. Saattaa olla ihan kunnollinen tai sitten on pelimies.
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi pitää mainita että on juristi, ei se tee hänestä mitenkään parempaa. Saattapi olla työtön tulevaisuudessa kun AI vie juristien työt, kuka tarvitsee juristeja kun AI osaa kaikki lait ulkoa paremmin kuin ihminen
En ole ap. Sinä kuulostat kateelliselta....
Niinpä, vaikea sanoa asianosaisia näkemättä, että ovatko kaverit kateellisia vai näkevätkö miehen käytöksessä jotain, mitä sinä et näe.
Kohteleeko tämä juristi sinua hyvin?
Puhut aikuisesta miehestä poikaystävänä. Outoa.