Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovulaatiotestiliuskojen viivat

Vierailija
17.08.2025 |

Hei, tuleeko teille ovulaatiotestiliuskaan aina ovulaation aikaan selkeät tummat kaksi viivaa?!

Olen vasta jättänyt e-pillerit pois ja kuukautiset ovat vähän vielä epäsäännölliset. Yritän laskea ovulaation ajankohtaa, mutta tällöin tulee vain vahva toinen viiva ja hyvin hyvin haalea toinen viiva.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tulee. Kannattaa kärsivällisesti testata joka päivä, koska ovulaatio saattaa olla ihan eri päivänä mitä itse luulet. 

Vierailija
2/8 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä edes harkitse lasten tekoa. Ainakaan Suomeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vahva toinen viiva tulee aina koska se on kontrolliviiva. Vasta kun kaksi viivaa on vahvoja on ovulaatio. 

Vierailija
4/8 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vahva toinen viiva tulee aina koska se on kontrolliviiva. Vasta kun kaksi viivaa on vahvoja on ovulaatio. 

Ymmärrän toki sen, mutta toinen viiva tulee vähän eri vahvuuksina aina. Ei ole vielä tullut tummana kuten kontrolliviiva. -ap

Vierailija
5/8 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tulee. Kannattaa kärsivällisesti testata joka päivä, koska ovulaatio saattaa olla ihan eri päivänä mitä itse luulet. 

Kiitos vinkistä! <3

Vierailija
6/8 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se vahvuus saattaa vähän vaihdella, mutta tulee kyllä selkeästi tummana ovulaation aikaan :)

Vierailija
7/8 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä edes harkitse lasten tekoa. Ainakaan Suomeen.

Hupsis, juuri Suomeen kannattaa yrittää saada lapsia! Meillä on jo lapsi, mutta häntä ei tarvinnut yrittääkään. 

Vierailija
8/8 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo se vahvuus saattaa vähän vaihdella, mutta tulee kyllä selkeästi tummana ovulaation aikaan :)

Kiitos tiedosta! <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi