Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun näen kaupungilla nuoria naisia, iskee se masennus ja ahdistus etten saanut itse miehenä huomiota kun olin heidän ikäisensä

Vierailija
16.08.2025 |

Täytän kuukauden kuluttua 40 vuotta enkä ole kovinkaan paljoa saanut elämäni aikana naisilta positiivista huomiota. Ajoittain iskee masennus ja ahdistus kun näen kaupungilla nuoria naisia. Asia unohtuu mielestä kun olen omissa oloissani.

Nuorena joskus parikymppisenä näytin mielestäni lähinnä joltain kehitysvammaiselta. Työelämässä olen kuitenkin menestynyt ja taskussa on mm. dippainssin tutkinto.

Nuorempana olin myös läskisami. Sittemmin olen treenannut ja kuntoillut kylläkin, mutta vieläkin on laardia turhan paljon.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ok, mitä haluat meidän tekevän asialle?

Vierailija
2/8 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vielä nuori. Ja moni nainen on varmaan kiinnostunut ja ehkä teidän kiinnostukset kohtaa. Ei naisetkaan nuorena välttämättä löytäneet oikeaa tai niitä kiinnostuneita tarpeeksi, jäävät siis yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä tulevaisuutta mieluummin kuin muistella menneitä. Itselläkin on vaikeita kokemuksia mutta pakotin itseni siihen, etten ajattele mennyttä tai ainakaan vatvo sitä ja oikein piehtaroi siinä. On helpompi olla ja elää.

Vierailija
4/8 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä ikävää.

Vierailija
5/8 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tytötkään silloin pukeutuneet tuolla tavalla.

Vierailija
6/8 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne nuoret naiset kaipaa keski-ikäisten miesten huomiota yhtä paljon kuin sinäkin. 

Vierailija
7/8 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä siltä naiselta olet vailla? Pillua? Hanki fleshlight tai useampi. Ne on käytännössä parempiakin, koska ne on suunniteltu miehen nautinnoksi.

Vierailija
8/8 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät vaikka sormettivat kotonaan sinulle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme