Mies ehdotti miehen ottamista mukaan heteroseksiin kolmanneksi mutta haluaisi itse olla voileivässä keskellä, onko vähän homoa?
Eli siis mieheni rakastelisi minua lähetyssaarnaajassa kun samaan aikaan tämä toinen mies olisi päällimmäisenä ja panisi miestäni peppuun. Tavoitteena olisi että kaikki kolme laukeaisimme samanaikaisesti!
Kommentit (21)
On homoa, on kiihottavaa, on hauskaa, on nautinnollista.
Kyllä kuvaus täyttää superhomon tuntomerkit.
Pelkkä pimppa heterosekstaajana tai perspano naiseen ei riitä tyydyttävään laukeamiseen vaan bottomina homostelua kun samalla panee..
Taitaa olla todella paha prostata ongelma ja sen höyläykseen meno edessä?
Voihan tuo olla kaikille ihan kiva kokemus.
Tuihon minä haluaisin. Olisi mahtavaa saada peppuun ja naida samalla. Voishan ton tehdä niin että mies olis seläleen tyynyn päällä, toinen mies panis häntä ja nainen ratsastais päällä.
Mies istuu selin toisen miehen päälle ja nainen istuu syliin oikeinpäin.
Miltä nyt tuntuu, kun miehesi on paljastunut homoksi? Joko mietit, kuinka monen miehen kanssa se on jo nussinut selkäsi takana?
No siinä voisi vaihdella mielenkiintoisia variaatiota että välillä nainen päällä ja mies tulee takaapäin naisen peppuun samalla ja siitä sujuvasti vaihtaa asentoa lähetyssaarnaajaan ja mies tulee miehen peppuun.
Vierailija kirjoitti:
No siinä voisi vaihdella mielenkiintoisia variaatiota että välillä nainen päällä ja mies tulee takaapäin naisen peppuun samalla ja siitä sujuvasti vaihtaa asentoa lähetyssaarnaajaan ja mies tulee miehen peppuun.
Kyllähän tämä variaatio naisenakin kiinnostaisi siis olla vain lähetyssaarnaajassa ja päällä oleva mies ottaa samalla peppuun etenkin jos mies ensikertalainen niin voisi katsella reaktiota ja miehen ilmeitä yms...
Yllättävän monella bi-miehellä on eturauhasongelmia
Mun mies haluaisi myös kolmannen seksiin ja että saisi runkata ja koskea sitä toista miestä. Mietin myös, että onko tossa jotain bitä tai homoa.
On todella homostelun kuuloista, jos mun mies ehdottaisi tuollaista, niin harkitsisin vakavasti eroa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies haluaisi myös kolmannen seksiin ja että saisi runkata ja koskea sitä toista miestä. Mietin myös, että onko tossa jotain bitä tai homoa.
Tartteeko tuota miettiä? Tuohan nyt on ilmiselvästi juurikin sitä itseään eli homostelua!
Meillä vakkari on bi. Miehet joskus touhuaa keskenään jo joutuvat minua odotaan. Ei häiritse
Kyllä sinä olet vain tiellä,kun homostelijat pääsee vauhtiin..
Ei se mitään homoa ole panna naista vaikka tuplalla pimperoon. Itse täys hetero, en kiihotu miehistä ollenkaan, vain naisista. Ja kyllä, monesti olen ollut panemassa vaimoani toisen miehen kanssa. Kiihottaaa se naisen kiima, ei jonkun muikku.
Ne tuota pelkää, jotka ovat kaapissa homoutensa kanssa.
Ei ole vähän homoa vaan paljon. Sitähän sää kysyit?
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän monella bi-miehellä on eturauhasongelmia
Karkasitko XU-ketjusta. Busted.
Onko sillä jotain väliä?