Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olkaa rehellisiä, enemmistö maailman ihmisistä on kokonaiskuvassa luusereita. Oletko sinä yksi heistä?

Vierailija
16.08.2025 |

?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, sinun lisäksesi.

Vierailija
2/12 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu luuseri olen.

Töissä teen vain tarvittavan, en mitään ylimääräistä. Alisuoriudun, mutta ihan vain koska laiska ja käyn töissä vain kustantaakseni vapaa-aikani, jolla en tee juuri mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aina, mihin vertaa: naapuriin vai maailman parhaaseen (valitse laji). 

Vierailija
4/12 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demokratiassa pitäisi mennä enemmistön ehdoilla. Nyt näin ei kyllä ole. Pieni rikas vähemmistö vie muilta kaiken itselleen ja sitten vaan syyttelee muita luusereiksi. Näin ei voi jatkua, asiantila on korjattava hyvällä tai pahalla, mutta se on korjattava.

Vierailija
5/12 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylpeästi luuseri. Teen vain tarvittavan määrän töitä, joilla katan kodin mukavuudet, perustarpeet ja harrastuksen. Puolisonikin on luuseri white thrash. Olemme erittäin laiskoja, olemme erittäin onnellisia. 

Vierailija
6/12 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhteiskunnallisesti alisuoriutuja, mutta henkisesti kehittynyt ja ylpeä saavutetusta etäisyydestä bazkalambeihin. Maailma saisi palaa niin oppisivathan kaikki ja voitaisiin alkaa sitten rakentamaan parempaa maailmaa. 

Vierailija
7/12 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo, olen olen..

Vierailija
8/12 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on kuollessaan luuseri.

Vierailija
9/12 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, sinä olet.

Vierailija
10/12 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisillä mittareilla kyllä. Siksi elelenkin ihan vain itsekseni nykyään, en jaksa tuomitsevia ihmisiä.

Vierailija
11/12 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jelvetin  älykäs, fiksu ja filmaattinen. Valitettavssti monet ei tiedä sitä, koska pääni menoksi on valehdeltu vuosikymmeniä,  vaikka mitä, sabotoitu törkeinmenetelmin koko elämää terveydestä ihmissuhteisiin ja opinto ja työpaikkoihin  asti.

Valitettavsdti suurin osa keiden kanssa tekemisissä ei tiedä niistä  mitään ja nekin,  jotka tietää on itse olleet mukana rikoksissa, joten ihan kun sanoisivat: Hyvin olet päätellyt kaiken ja olet oikeassa. Aikamoisia juttuja salaat. 

Niin siis sanotaan nyt, ertä sen laatuisia asioita että jos niistä kerrot ilman todisteita (mitä mahdotonta hankkia) sinut leimataan hulluksi ja höperöksi. Niin oitoja juttuja kyseessä. 

Jos oikein kattavasti  pääsisin kertomaan asioista, niin ilman todisteitakin fiksuimmat, että olen oikeassa, niissä uskomattomissakin  väitteissä. En usko, että monikaan tietää, kenen kanssa hieman sivunnut tätä aihetta mitä tarkoitan. Hilpeää, että ne luulevat tietävänsä totuudet, mutta  eivät tiedä ja luulevat että itse olen hörhö. Eivöt tajua että e heilke ole kerrottu kaikkea ja moni asia on valetta. 

Tuo kaikki on hilpeää, mutta samalla myös järkyttävää. Edelleen asioihin liittyy törkeitä rikoksia ja valheita koskien jopa terveydentilaa. 

.

Tavalkaan  jännää tietää myös jotain sellsisia juttuja mitä monikaan ei takuulla tiedä tässä maassa ei varsinkaan. Ihan kaikkea ja koko tarinaa. Osa tietää totuuksia sieltä täältä ja ihmisiä on harhautettu aika hyvin juuri sen avulla, että on hyvin monimutkaiset kuviot kyseessä ja useampi valhe kerrottu niihin jotka vedetty mukaan koko juttuun. 

Vierailija
12/12 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole vaikka makaan työttömänä kotona enkä tee mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi