Telia asettaa määräaikaisia kanavapaketteja kertomatta määräajasta
Tässä laskuja maksaessa huomasin 65 euron kanavapaketin laskussa kahdelta viime kuukaudelta. Asiakaspalvelija väittää, että olen ottanut vuoden määräaikaisen kanavapaketin viime lokakuussa 2024. Halusin katsoa jalkapallot telkkarista silloin, niin otin kanavapaketin, mutta en määräaikaista, tätä ei minulle kerrottu. Oletteko päässeet mitenkään näistä eroon tai saaneet hyvityksiä?
Joudut asioimaan chatin kautta, mikä on hankalaa jo muutenkin ja asiakaspalvelijan kirjoitustaitokin on heikkoa, että en nyt vaan ymmärrä, miten voi olla lokakuussa 2024 otettu kanavapaketti (muka määräaikaisuudella) minkä jo kerran irtisanoin kun futiskausi loppui ja nyt sit maksan sitä kuitenkin edelleen.