Kun valmistuit korkeakouluopinnoista, montako työpaikkaa hait?
Kun valmistuit korkeakouluopinnoista, kuinka montaa työpaikkaa jouduit hakemaan saadaksesi työn ja minä vuonna se oli? Alan voit kertoa niin halutessasi
Kommentit (24)
Hain vain kk-harjoittelupaikkaa ja siitä se ura urkeni.
Luokkaa 80 muistaakseni, saattoi olla enemmänkin. Töiden löytymiseen meni vajaa puoli vuotta ja jouduin muuttamaan toiseen kaupunkiin. 2007, it-ala.
En joutunut hakemaan ensimmäistäkään työpaikkaa, vaan työllistyin onnekkaasti jo opiskeluaikana:)
Vierailija kirjoitti:
DI on miesten aatelia
-ap
Tätä ei oikea ap kirjoittanut ja kaiken trollaamisen pyydän jättämään tästä keskustelusta. Koulutuksesta ja alasta riippumatta kaikki ovat arvokkaita tässä yhteiskunnassa
Vierailija kirjoitti:
21. Yhtä. Tekniikan ala.
Sitähän minäkin. Tekniikka 😎
-ap
Vierailija kirjoitti:
DI on miesten aatelia
-ap
Jepulis on
No valmistuin humanistialalta, mutta päädyin siitä nopeasti mieshuoraksi, mitä olin harjoittanut jo opiskeluaikoinakin. Työtä aina riittänyt. DI-setämiehet ovat aina olleet innokkaimpia asiakkaitani.
Aika monta määräaikaista työtä sain alussa kunnes vihdoin vakituisen.
En yhtään, koska suoritin opinnot työn ohella.
Hain yhtä työpaikkaa 4 kuukautta ennen valmistumistani ja sain paikan. Vuosi oli 2013 ja ala humanistinen.
En yhtään, koska olin jo töissä valmistuessani.
Toki hain opiskeluaikana joitain paikkoja, mutta hain opintojen lopussa yhtä harkkapaikkaa jonka sain ja siitä sain suoraan toisen vastaavan duunin.
Alana kasvatustieteet, mutta en koulussa töissä
Hain kolmea psykologin paikkaa. Sain yhden niistä, toinen olisi ollut myös kiinnostunut ainakin haastattelemaan minua. Kolmas haastatteli, mutta jäin toiseksi. Ei ole ollut tarvetta työttömänä olla, koskaan.
Kolminumeroinen luku on jo saavutettu, eikä vieläkään ole työpaikkaa.
En usko, että tulen työllistymään ilman, että vaihdan alaa. Olen jo katsellut amisten tarjontaa. Toivottavasti sen tutkinnon saa kasaan nopeasti, sillä opintolainaa on jo ennestään makseltavana aivan riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Kolminumeroinen luku on jo saavutettu, eikä vieläkään ole työpaikkaa.
En usko, että tulen työllistymään ilman, että vaihdan alaa. Olen jo katsellut amisten tarjontaa. Toivottavasti sen tutkinnon saa kasaan nopeasti, sillä opintolainaa on jo ennestään makseltavana aivan riittävästi.
Mikä ala?
En yhtäkään, koska olin jo töissä. Vuotta myöhemmin headhunter soitteli ja tarjosi mahdollisuutta vaihtaa työpaikkaa. Vuosi oli 2017.
21. Yhtä. Tekniikan ala.