Vuokra-asunto Espanjasta
Osaako joku vinkata hyviä asunnonvuokraus sivuja Espanjassa. Jotain muuta siis kuin Airbnb, Trivago ja vastaavat pääasiassa lyhytaikaisia vuokrauksia tarjoavat. Google-haulla tulee monta sivua juurikin noita lyhtyaikaiseen asumiseen tarkoitettuja mutta pidempiaikaisia ja esim. paikallisten käyttämiä en ole onnistunut löytämään.
Kommentit (8)
Kuinka kauan kestää ennen kuin ensimmäinen kateellinen köyhä joka on hoitanut itse asiansa huonosti ilmestyy alapeukuttamaan?
Idealista ja fotocasa. Fb-ryhmät suomalaisille ym. Varo huijareita, vuokra-asunnoista on huutava pula. Varminta on käyttää luotettavaa välitystoimistoa, joudut tosin maksamaan palkkion.
Vierailija kirjoitti:
Idealista ja fotocasa. Fb-ryhmät suomalaisille ym. Varo huijareita, vuokra-asunnoista on huutava pula. Varminta on käyttää luotettavaa välitystoimistoa, joudut tosin maksamaan palkkion.
Joudut maksamaan? Kuka olettaa että joku tekee töitä ilmaiseksi?
Joo kyl idealista paras on . Siellä löytyy kaikenlaista asuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Joo kyl idealista paras on . Siellä löytyy kaikenlaista asuntoa.
Kiitos! Tällaista etsin. Hyvä sivu muutenkin, voi itse piirtää kartalle alueen mistä haetaan.
En ymmärrä ihmisten hinkua Espanjaan, suurin osa rantakylistä ihan turistirysiä, hotelleja ja brittipubeja. Ja suurin osa hakeutuu juuri niihin??
Varmasti syrjemmästä löytyy kivojakin paikkoja, ainakin ne mitä itse on kierrelty esim Lleidassa, Gironan ja Figueresin ulkopuolella. Itsellä ratkaisi kielitaito
Hiiri.es