Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kaunis " tumppubody" vastasyntyneelle?

04.04.2007 |

Olen yrittänyt netistä etsiä, mutta en ole montaa nettikauppaa löytänyt, jotka myisivät tumppubodeja. Valikoima niissä on tosi suppea, eikä kuosit ole minua miellyttäneet (vaikuttavat " raskailta" kesävauvalle). Mistä löytyisi kaunis tumppubody vastasyntyneelle? Netistä mieluiten, mutta jos joku on näitä ihan kaupassa nähnyt (minä en), niin sekin tieto käy.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kaunein tumppubody on www.metsikainen.fi valikoimaan kuuluva body. Kotimainen tuote ja siksi hieman hintavampi, mutta todella kaunis.

Vierailija
2/8 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon vaahterabodyn taisin itsekin löytää jonkun linkin kautta, mutta kuvassa se näyttää jotenkin " raskaalta" . Tämän kyselyn perusteella, jonka laitoin useammalle palstalle, täytyy todeta, että ei taida olla montaa vaihtoehtoa. Ja monesta paikasta juuri tuo vastasyntyneen koko on loppunut.

Vierailija
4/8 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tumppubodyt Metsinkäiseltä valkoisesta luomupuuvillasta tekstein joissa luki kummankin " masunimet" . ehdottomasti seuraavan kaverin saadessa vauvan niin tilaan taas sellaisen,tekstin saa valita ihan itse.

Vierailija
5/8 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko että vaikuttaa raskaalta että kangas mahdollisesti olisi paksu? Jos näin on, niin ihan ohutta kangasta oli tumppubodyssa joka on sekä me and mama ja anselmiinan valikoimassa. Tästä tumppubodysta on omakohtaista kokemusta eli kangas on todella ohut, viilemmillä ilmoilla puin paidan lisäksi, ja koot ovat suht pieniä eli onneksi oli molempia kokoja hommattu, sillä koko 50/56 ei pitkään sopinut vaikka vauva oli pieni.

Aiemmassa metsinkäisen linkissä kävi kirjoitusvirhe, joten katsotaan jo nyt menee oikein:

www.meandmama.fi

www.anselmiina.fi

Vierailija
6/8 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kuvissa näytti, että kangas olisi paksua ja tuntui minusta jotenkin raskaalta kesävauvaa ajatellen. Kiitos tiedosta, että näin ei ole. Tuolta Metsinkäiseltä en osannut hakea tumppubodya, vaikka siellä lukikin, että bodya saatavana myös tumpullisena...mutta törmäsin siis heidän vaahteranlehti kuvioiseen tumppubodyyn jonkun muun linkin kautta. Tuo masunimellä varustettu body kuulostaa ihanalta, nimittäin juuri sairaalasta kotiutumisvaatteeksi olen tätä ajatellut! Siksi myös haikailen pientä kokoa. Nimittäin esikoinen oli syntyessään 47cm ja painoi 3,5kg ja silloin 50cm vaatteet tuntuivat isolta. Ja kotimainen taitaa yleensäkin olla aika reilua mitoitusta. Tuo me and mama linkki oli uusi (olen sieltä joskus jotain kyllä tilannut, mutta unohtanut koko putiikin) ja siellä olikin pientä kokoa sitä mallia, jota jokin muukin nettiputiikki myy. Kiitos vinkeistä!

Vierailija
7/8 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eihän nuo kaikki mallit tainneet kotimaisia olla, mutta joka tapauksessa, pientä kokoa 50/56 etsin :o)

Vierailija
8/8 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.jutta.fi myy kotimaisia Jutta-merkkisiä vaatteita. Materiaali on ohutta trikoota. Niiltä löytyy pienen vauvan koossa kietaisupotkupuku, jossa on tumput. Meillä oli sairaalakassissa semmoinen ja voin kyllä suositella! Laatu hyvä ja raikkaita värejä.