Suomalainen mies kelpaa vain laskujen maksajaksi. Intohimo on kuollut.
Pakko avautua. Olen ollut naimisissa 15 vuotta suomalaisen perusjuntin kanssa. Vietimme juuri loman Italiassa, ja täytyy sanoa, että paikalliset miehet ovat aivan eri planeetalta.
He osaavat pukeutua, he kohtelevat naista kuin kuningatarta, heissä on temperamenttia ja ennen kaikkea he näyttävät MIEHILTÄ. He eivät ole sellaisia nössöjä kuin suomalaiset.
Kun palasimme kotiin ja katsoin omaa miestänne, joka makaa sohvalla pieruverkkareissa kaljamaha pystyssä ja murahtelee vastauksia, minua alkoi etoa. Hän on kiltti ja tuo rahan taloon, mutta siihen se jää. Ei intohimoa, ei romantiikkaa, ei mitään.
Miksi te muut naiset tyydytte tähän? Suomalaiset miehet ovat Euroopan tylsintä, ruminta ja epäeroottisinta kansaa. Onko teidän itsetuntonne todella niin alhainen? Minä aion ainakin pitää silmäni auki nyt kun tiedän, mitä on tarjolla.
Kommentit (13)
Mun mies on keski-eurooppalainen ja en vaihtaisi ikinä enää suomalaiseen. Mies on perhekeskeinen, huolehtii kodista ja lapsista, ja haluaa maksaa suurimman osan kuluista. On pitkä ja hyvännäköinen, ja pitää itsestään huolta. Ei käyttäydy kuin joku teini jonka pitää pelata pelejä ja juoda kaljaa.
Miksi miehen pitäisi maksaa naisen laskut? Nainen
Ettei ois taas Pietarissa alkanu iltavuoro? Suomalainen mies on hyvä, kunnollinen ja rehellinen. Noin yleisesti ottaen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitäisi maksaa naisen laskut? Nainen
Siis tottakai. Onhan minulla valta pilluni kautta.
Löysin siis vietnamilaisen miehen aviomieheksi 🤓🤓🤓🧐
Minā 34v, hän 47v
Nainen
Löysin miehen, jolle maksoin seksistä, ja hänen kullinsa oli todella iso, musta ja paksu.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on keski-eurooppalainen ja en vaihtaisi ikinä enää suomalaiseen. Mies on perhekeskeinen, huolehtii kodista ja lapsista, ja haluaa maksaa suurimman osan kuluista. On pitkä ja hyvännäköinen, ja pitää itsestään huolta. Ei käyttäydy kuin joku teini jonka pitää pelata pelejä ja juoda kaljaa.
😂😂😂😂
Ap:n vuodatuksen kun luin, uskon taas tasoteoriaan. 😄
Suomalainen mies on rumuuden lisäksi ilkeä ja sadistinen.
No, näit italiaisen miehen edustusmoodissa. Olisit kurkistanut ikkunasta hänen kotiinsa.
Kun maksaisikin laskuja. Minä maksan kaikki meidät juoksevat kulut. Pitäisi kai jättää se sika.
Nosto