Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalainen mies kelpaa vain laskujen maksajaksi. Intohimo on kuollut.

Vierailija
13.08.2025 |

Pakko avautua. Olen ollut naimisissa 15 vuotta suomalaisen perusjuntin kanssa. Vietimme juuri loman Italiassa, ja täytyy sanoa, että paikalliset miehet ovat aivan eri planeetalta.

He osaavat pukeutua, he kohtelevat naista kuin kuningatarta, heissä on temperamenttia ja ennen kaikkea he näyttävät MIEHILTÄ. He eivät ole sellaisia nössöjä kuin suomalaiset.

Kun palasimme kotiin ja katsoin omaa miestänne, joka makaa sohvalla pieruverkkareissa kaljamaha pystyssä ja murahtelee vastauksia, minua alkoi etoa. Hän on kiltti ja tuo rahan taloon, mutta siihen se jää. Ei intohimoa, ei romantiikkaa, ei mitään.

Miksi te muut naiset tyydytte tähän? Suomalaiset miehet ovat Euroopan tylsintä, ruminta ja epäeroottisinta kansaa. Onko teidän itsetuntonne todella niin alhainen? Minä aion ainakin pitää silmäni auki nyt kun tiedän, mitä on tarjolla.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/13 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on keski-eurooppalainen ja en vaihtaisi ikinä enää suomalaiseen. Mies on perhekeskeinen, huolehtii kodista ja lapsista, ja haluaa maksaa suurimman osan kuluista. On pitkä ja hyvännäköinen, ja pitää itsestään huolta. Ei käyttäydy kuin joku teini jonka pitää pelata pelejä ja juoda kaljaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitäisi maksaa naisen laskut? Nainen

Vierailija
4/13 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei ois taas Pietarissa alkanu iltavuoro? Suomalainen mies on hyvä, kunnollinen ja rehellinen. Noin yleisesti ottaen. 

Vierailija
5/13 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi maksaa naisen laskut? Nainen

Siis tottakai. Onhan minulla valta pilluni kautta.

Vierailija
6/13 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin siis vietnamilaisen miehen aviomieheksi 🤓🤓🤓🧐

Minā 34v, hän 47v

Nainen

Vierailija
7/13 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin miehen, jolle maksoin seksistä, ja hänen kullinsa oli todella iso, musta ja paksu. 

Vierailija
8/13 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset on läskejä

Vierailija
9/13 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on keski-eurooppalainen ja en vaihtaisi ikinä enää suomalaiseen. Mies on perhekeskeinen, huolehtii kodista ja lapsista, ja haluaa maksaa suurimman osan kuluista. On pitkä ja hyvännäköinen, ja pitää itsestään huolta. Ei käyttäydy kuin joku teini jonka pitää pelata pelejä ja juoda kaljaa. 

😂😂😂😂

Vierailija
10/13 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n vuodatuksen kun luin, uskon taas tasoteoriaan. 😄

Vierailija
11/13 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies on rumuuden lisäksi ilkeä ja sadistinen. 

Vierailija
12/13 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, näit italiaisen miehen edustusmoodissa. Olisit kurkistanut ikkunasta hänen kotiinsa.

Vierailija
13/13 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun maksaisikin laskuja. Minä maksan kaikki meidät juoksevat kulut. Pitäisi kai jättää se sika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä