Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nk. yksinäinen ihmissusi, the lone human wolf, mutta tosiasiassa en ole kuitenkaan yksinäinen, vaikka olen paljon yksin.

Vierailija
13.08.2025 |

Jos on yksin ja ei ole yksinäinen, niin on hyvässä seurassa. Jos on yksinäinen, kun on yksin, niin on huonossa seurassa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen. Viihdyn hyvin yksin. En ole  koskaan tuntenut yksinäisyyttä. 

Vierailija
2/9 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloituksella " paremmin " painoarvoa kun sinne tunkee englantia väliin.🤔🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissusi ei ole englanniksi human wolf.

Vierailija
4/9 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko aloituksella " paremmin " painoarvoa kun sinne tunkee englantia väliin.🤔🤔

Jep. Ja minä minä minä, minä olen oikeassa.

Vierailija
5/9 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu osaa viihdyttää itseään eikä tarvitse toista ihmistä siihen vaan pärjää hyvin ilman toista osapuolta itsevarmana itsekseen. Mitä väliä? Mikä tää sun alotus idea on ok lol mo

Vierailija
6/9 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tapana sanoa "mulla on aina hauskaa yksinollessani mutta todella tylsää muiden ihmisten ympäröitävänä." Osaan hauskuuttaa ja viihdyttää itseäni ilman muita pellejä ja koko sirkusta narunjatkeena

Vierailija
7/9 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän vietän aikaa ihmisten seurassa, sitä vähemmän haluan viettää aikaa ihmisten seurassa.

Vierailija
8/9 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Mitä enemmän vietän aikaa ihmisten seurassa, sitä vähemmän haluan viettää aikaa ihmisten seurassa.'

Normaali kehityskaari +35 ihmiselle. Kaikki bs ja manipulointi on jo niin nähty.

Vierailija
9/9 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun löytää oman totuuden ja aitouden, ei enää niin kaipaa sarjanaurajien ja peesaajien seuraan. Korona-aikana tämä oli tuskallista, oli hyväkin silloin olla omassa rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi