Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkoholisti

Vierailija
06.08.2025 |

Juon, vaikka ei pitäisi, ja vaikka olisin päättänyt, että en juo. Jos annan luvan itselleni juoda, juon enemmän kuin oli tarkoitus. Aina on jokin syy tai selitys, miksi voin juoda, tai miksi voin juoda enemmän kuin on järkevää tai mitä suunnittelin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kippis! 🍻🥂🥃🍹🍸🍷🍾

Vierailija
2/6 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka este ylitetty. Myönnät ongelman. Nyt sit pitäis päättää haluutko elää noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sokeriholisti. Ratkean lähes joka viikonloppu johonkin makeaan ja kun olen saanut sen ensimmäisen "hiilihydraattiannoksen" niin siitä se lähtee, ostan jotain muuta herkkua ja sitten vielä vähän lisää. Siitä ei tule loppua ennen kun maanantaina palaan ruotuun.

Erityisesti perjantai työpäivän jälkeen on joku sellainen tila että se lohtuherkku (jotain hyvää sokerista ) on pakko saada, ihan kuin jotkut tarvitsee palkkioksi tai rentoutumiseen sen perjantaipullon tai vähintäänki 5 saunakaljaa ennenkun on ns se tyydytetty olotila mihin pyrki. 

Vierailija
4/6 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuksen paluu on pian

Täällä perkeleen foorumilla ei saa puhua Jeesuksen paluusta

Vierailija

24.08.2025 | 08:38

Minäpä puhun VPN kautta vaikka ateistit ja demonit kuinka bannaa

Jeesuksen paluu on ovella

Ylöstempaus 22.-23.9 2025 rosh hashanah 

Alkaa Pedon aika silloinkin voi pelastua jos et ota pedon merkkiä ja huudat herraa Jeesusta pelastukseksi ja uudestisynnyt

Vierailija
5/6 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuvuudet johtuvat yleensä siitä, että hoitaa jotain näkymätöntä ongelmaa. Suoslttelen psykoterapiaa, niin pääset ongelman juuriin käsiksi. Matka on raskas, mutta loppupeleissä palkitseva. Onnea matkaan!

t. ex-alkoholisti

Vierailija
6/6 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna itsellesi lupa olla juomatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi