Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~~Tikkutiistaita SYYS04^^^

Kommentit (18)

Vierailija
2/18 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat leikkii huoneessaan, viihtyvät siellä hyvin keskenään. Täytyis ryhdistäytyä ja vaihtaa nämä yövaatteet päivävaatteisiin.

Kirjoitelkaahan lukemista!

Mari ja pojat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilenpä en sitten ehtinyt kirjoitella mitään. Lähdettiin aamusta kaverin luo katsomaan niitten uutta asuntoa, johon muuttivat 2 viikkoa sitten. Siis ihan upo-uus. Oli kyllä ihana! Niin, siellä sitten tietty oltiin koko päivä, kuten tapoihin kuuluu.

Kyläillessä oikean puolen ylähampaita alkoi vaan enemmän ja enemmän särkeen (pari viikkoa sitten sama juttu mutta vasemmalla puolella) ja koskapa nuha on ihan kauhea, soitin lääkäriajan. Tai no, nuha ei niinkään mutta olen ollut viikon ihan tukossa. Ja kurkku kipeänä. Ja koskapa mulla on vakuutus, joka korvaa yksityisellä käynnit ja lääkkeet, siksi soitin ajan. Muuten olisin vaan odotellut.. No poskiontelossahan sitä oli sitten sitä tavaraa ja ab-kuurin sain. Ja " luvan" olla menemättä salille eilen. Kauankohan sitä pitää potea??? Viimeksi viime maanantaina olen käynyt salilla kun ei ole ollut vetoa lähteä ja tässä tukkoisuuden tilassa ei vaan voi mennä. Johtuukohan tämä käsittämätön väsymyskin tästä taudista?

Eilisestä pinosta jäi mieleen yksi ylitse muiden! Onnea Leannalle ja koko perheelle! Puoli tusinaa täys!!!

Hirveä vääntö meillä pääsiäisestä. Mies haluais kotiinsa ja minä en mistään hinnasta. Ja vaikka appi ja anoppi vois tulla tänne, eivät nyt sitten tule koska " ovat odottaneet meitä sinne" . Olishan siellä hommaa, miehen veljen rakennuksella nimittäin ja muuttoapuakin tarvivat, kun vaimo on raskaana. Mutta kun en halua nähdä anoppiani. Hirveä minä.

Nyt joku yrittää kiivetä sylliiin. Pitänee mennä.

T-P

Vierailija
4/18 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ruotsinnoksesta, tässä sen nyt huomaa miten jäässä mun pää on, en ois ikinä keksiny muuttaa sitä mitattuna kohtaa et beräknat... ja tämä selostus on tosi sekavaa... mut sen toisen kohdan sain ite, ku vähän sanakirjaa selailin... ja otin muutenkin itelleni vähän vapautta tos käännöstehtävässä, ei sitä nyt sanasta sanaan voi kääntää :)

Eilen oli väsyttävä päivä, Aaro nukku aamulla sen 2h mut muuten olikin loppupäivän hereillä... Söi ihan älyttömästi! Joskos tänään ois rauhallisempaa. Muuten poika on kyl aivan ihana, mut seuraa vaatii ihan tosissaan, Ida aikoinaan viihty yksinäänkin. No ei tämä ikuisuuksia kestä.

Tänään ku puin Idaa ni tyttö sai sähköiskun jostain vaatteesta, totes mulle et ai ai, nyt tuli sähköpostia :))))

Mut sähköiskuista tuli mieleen, et hui Jatu ja mies, olipa kamalaa. Mä aina pelkään ku mies säätää johtojen kanssa et jos jotain tapahtuu... ja autojen kans myös, oon varmaan liikaa nähny leffoja jois autot räjähtelee...

Mulla on kyl tosi paha dementia, yks päivä piti keittää kananmunia, oli ilta ja lapset nukkumassa, mies poissa, ni enhän mä muistanu kattoa kelloa... sen sijaan et ois tullu 10 minuutin munia niin mä keittelin niitä tarkalleen 72min :) pakko oli kuoria yks muna ja katsoa miltä se näyttää, keltuainen oli ihan harmaanmusta...

Petra ja Ida 2v7kk ja Aaro 3kk

Vierailija
5/18 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla ulos joudettu. Hyvin on aika kerrankin saatu sisälläkin kulumaan. Ja ulkona tuulee niin kovasti, ettei Onni siellä viihtyis. Pelkää tuulta.

Tosiaan hui hurjaa tuota Jatun miestä ja läheltä piti tilannetta! Joo varmasti säikäytti. Noitten sähköjuttujen kanssa saa kyllä olla tarkkana.

Mun pitäs soittaa yhteen työpaikkaan. Kokkolan aikainen työkaveri tuli tänne Ouluun pari vuotta sitten töihin yhteen hotelliin ja kyselin jo kaverilta puoli vitsinä töitä. Sanoi, että niillä aukeaa näinä päivinä yks paikka. En vaan saa soitettua, että kaupittelisin itseäni jo etukäteen. Miksi se on niin vaikeaa...? No, ajattelin josko soittais ku Onni nukkuu. Leikkii kyllä nyt nätisti mutta tietäähän sen, että alkaa huuteleen kun soittan jonnekin.

Niin se aika kuluu kun Aarokin on jo 3kk. Ja Onnille tuli eilen täyteen tasan 2,5-vuotta! Huisia! Ja 2kk tästä eteenpäin ja vähän risat päälle, niin minä oon 30.

Nytpä sain taas seuraa. Pitää mennä taas:)

T-P

Vierailija
6/18 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjen Wiikonloppu ilman miehiä. lapsia tai muita karvaisia otuksia oli ihanaa! Huono omatunto ei paljoa kolkutellut (vähän välillä taustalta huhuili, mutta onnistuin sen sysäämään syrjään...). Nyt mieli on levänneempi, fyysisestä lepäämisestä en mainitse mitään, koska molempina iltoina tul valvottua melkein kahteen...mutta muuten mieli on tosi levännyt. Nyt sitten pitäisi vain alkaa kerätä taas voimia tulevaan työputkeen, joka muuten alkaa jo tänään kello puoli kaksi...

ONNEA LEANNA! Sissi on kyllä nimensä veroinen sissi...vaaleanpunainen sellainen... Ja että puoli tusinaa täynnä. Syvä kumarrus ja kunnioitus... Hyvä kun itse pärjää yhdistelmällä 3+2. Tuo kaksi siis koiria... :)

Sähköä on ollut ilmassa, onneksi Jatun miehelle ei käynyt mitenkään. Ja Idan tokaisu sähköpostista sai hymyn huulille!

T-P:lle vain onnea matkaan työkuvioihin. Itse pomppaan nykyisellään puoli metriä ilmaan ja sydän alkaa hakata tuhatta ja sataa, kun puhelin soi. Syynä tähän on se, että olen ollut kahdessa työhaastattelussa, joista on aiottu ilmoittaa valinta tällä viikolla. Järjellä ajatellen tiedän ettei minulla ole mahkuja, mutta silti...kukaanhan ei ole kieltänyt toivomasta.

Lapsoset ovat päiväkodissa, vein ne sinne jo syömään ja siitä päiväunille. Sain itse tämän reilun tunnin olla rauhassa. Käytin sitten koirat ulkona ja nyt sitten tänne. Kohta pitää siis lähteä paiskimaan töitä.

Kukkuu on tainut hävitä johonkin? Myös Tuttis saisi ilmoittautua läsnäolevaksi. Äitikuu? Hu-huu! Tosin en itsekään ole kovin joutanut pinoilemaan...mutta se on niin, että tuo leipätyö haittaa harrastusta!

Voikaa hyvin!

Mimmu ja lapset, joista T pian 2v7kk ja Neiti 1v3kk. (Mihin se tuo aika hupenee?)

Vierailija
7/18 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuren suuret onnittelut Leannalle, Sissille ja koko perheelle! Onneksi kaikki meni loppuun asti hyvin vaikka pikku-Sissi taisi säikäytellä aika ajoin pahastikin.

Jatun miehellä tosiaan suojelusenkelit mukana, onneksi! Hui, kuinka olisi voinut pahasti tapahtua.

Ynis, sorry vastaus viipynyt :) Juu, tuo ensi viikon lauantai sopii mullekin aamupäivän osalta! Näillä näkymin ainakin. Iltapäivästä eteenpäin meillä sitten kummivelvollisuudet kutsuvat. Sovitaan aikaa tarkemmin vaikka s.postissa? Lounas voisi olla kiva kuitenkin, eikös?

Minä vietän tämän päivän kotosalla. Kaaduin eilen tosi pahasti pyörällä. Tai pahasti ja pahasti mutta sillä tavalla kuitenkin että aamulla kävin näyttämässä oikeaa jalkaani lääkärissä. Polveen tuli todella paha haava ja sitä polvea särki koko yön järkysti eikä meillä tietenkään ollut kunnona särkylääkkeitä. Aamulla en todellakaan kyennyt töihin kaiken särkemisen ja väsymyksen vuoksi. Sain lääkäristä hyvän särkylääkereseptin ja tiedon, että jalassa kaikki kunnossa sikäli ettei tarvitse sen enempää operoida, tms. Koko oikea kylki, pakara, reisi ja ranne mustelmilla. Tein todella taidokkaan kaaren alamäessä hiekalle :( Onneksi (!!!) tyttö oli miehen kyydissä. Tosi, jos tyttö olisi ollut mun kyydissä, en varmasti olisi päästellyt noin kovaa alamäessä. Nyt menee kuitenkin hyvin särkylääkeiden voimalla.

Ankkis, ehkä törmäillään kulmilla :) Mä mietin kovasti, että missä täällä harjoittelupaikkasi on ...

Taidanpa mennä lepuuttamaan jalkaa kohoasentoon. Se on lääkärin määräys :) Onneksi on tallennettuna eiliseltä sekä Raid että Bond.

Alli

Vierailija
8/18 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, Alli, viesteillään vaikka ensi viikolla. Hurja kaatuminen, onneksi ei käynyt pahemmin. Oliko kypärä päässä? Bondista tuli mieleen, että mies kävi jenkkilässä ihotautilääkärillä jonka nimi oli James Bond:) Montakohan kertaa on saanut kuulla nimestään:)

Töissä on tylsää tänään! Huomenna reissuun, mutta vain yhdeksi yöksi. Vähän tökkii sekin, kun heti on pääsiäinen. Olen täällä miettinyt, että testaiskohan miestä vähän. Tajuaakohan nimittäin käydä edes kaupassa pääsiäistä ajatellen, kun minä tulen vasta torstaina illalla kotiin(tosin ehtii silloin vielä hyvin kauppaan, lähinnä kiinnostaa tajuaako mies koko pyhiä). Mies on itse ollut useinkin pois kotoa, kun on ollut jotain pyhiä tai synttäreitä tms. ja olen yksin saanut järjestää kaiken.

T: Ynis

Vierailija
9/18 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nukkuu ja typy nukkuu.Mies oksenti illalla,mut ei enää sen jälkee.

Nukkunu on kokopäivän..

Heh,Tomera,on hyvä keittää munia kunnolla ;-))

Kiva et Mimmun vapaa onnistu :-) Mun piti lähtee la kaverin kans shoppaa mut se ei pääsekään :-( Ois ollu vapaa tarpeen,päästä istumaa js syömää rauhassa...

Hui,Alli!Onneks ei pahemmin käyny!toipumista!

TiPille tsemppiä työnhakuun!Tuli mieleen että piti kerran laittaa sulle et tääl on yks yli kolmekymppinen haahuilija!Ei tietoakaan et mitä sitä syksyllä tekis :-/

POskaritulehushan aiheuttaa väsymystä ja joskus kai hammassärky voi olla ainoa oire,tai mun äitillä oli.PAranemista ja ei liian aikasin salille rehkimään!

Nyt taidan keittää kaffet..Toiv.pääsen illalla jumppaa!Pääsiäisen takia tulee kuitenki taukoa!

jatu

Vierailija
10/18 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnä LEANNA onnea pikkuisen tyttösen johdosta koko perheelle.

ALLI, hyvä kun ei käynyt huonommin, hurjan kuuloinen ilmalento.

Meillä oli kerhopäivä, kerhossa oli kaksi varamummoa, ne olivatkin tarpeen lähtötilanteessa, sylittelivät pikku-pojua kun itse puin vilhon ja itseni.

Lähteminen tuntui työläältä, mutta kannatti. Kyllä piristi, tuli tehtyä pääsiäisaskarteluakin, siitäpä askarteluvinkki. Lapsen kämmenen jälki kartongille keltaisella sormivärillä, peukusta tehdään kukon pää, punaisella heltta ja nokka ja muut sormet ylöspäin ovat pyrstö, kämmenen alareunaan mustalla värillä sutaistaan jalat, hauskoja tuli. Voi tehdä näitä rivin vaikkapa ikkunan reunaan.

Ristiäisiin pitäisi alkaa orientoitumaan, pitopalvelusta olen tilannut voileipiä ja täytekakakun, äitini hommaa jotain lisuketta, itse ajattelin tehdä pikkuV:n kanssa tiikerikakun, se riittänee meidän leipomuksiksi. Pikku-V:n ristiäisiin askartelin kummin kanssa " lusikkaleipiä" , ja kaikki muukin tehtiin itse. Nyt ajattelin vähän helpommalla.....nii, ristiäiset ovat pääsiäismaanantaina.

tiivii ja pojut

Vierailija
11/18 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja soitin sinne työpaikkaan. Eniten jännitti, jos se mun entinen työkaveri sattuukin oleen töissä ja vastaamaan. Mutta ei. Setä käski lähettään hakemuksen ja cv:n tietylle ihmiselle ja soitteleen sitten perään. Painotti oikein, että kannattaa sitten soitella perään. Jee!

Onnikin siirtyi just jatkaan sisälle unia. Jatkoi sittenkin vaikka jo näytti ettei oliskaan väsy. Jos olisin viisas, nyt menisin itsekin sänkyyn.

Jännityksellä odotan Tiivin ristiäiskuulumisia sitten:)

Jatu; haahuillaan sitten yhdessä! Tuntuu joskus niin kurjalta, kun toiset on tienny jo yläasteelta asti, että mitä tahtoo isona tehdä. Mä en tiedä vieläkään. Jotain kun sais tehdä, mistä maksettais sopivasti:)

Nyt painelen sänkyyn. Tuli laatulukemista postista, nimittäin OHO.

Hei kuulkaas. Jos mun luonto antais periksi, mulla olis koko pääsiäinen saatavissa vapaata, siis lapsivapaata. To, pe ja la illoiksi on jo nyt menoa tiedossa mutta mieshän kovasti haluais anoppilaan, siis kotiinsa. Mutta kun minä en tahdo, joskin turhaa kai siirtää välttämätöntä - helatorstaina sinne pitäs kuitenkin mennä. Jos siis luonto antais periksi, päästäisin miehet kaksin sinne mutta minä kun en anopilleni sitä iloa halua suoda;) No, se on monimutkainen juttu. Ja kun oikeasti haluaisin mennä ja nähdä miehen veljen vaimon, joka on raskaana. Ja ne tarttis apua nyt mutta kun olis noita bileitä tiedossa. Ja perjantaina vieläpä Onnin kummin kanssa, viimeks kesällä ollaan yhdessä käyty jossain sen kanssa. Mutta katsellaan.

T-P

Vierailija
12/18 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa. Ensin olimme viikon mummolassa ja toinen viikko meni järjestellessä kotia ja töitä. Ei meinannut oikein lähteä käyntiin arjen rattaat. Viikon lepo on näemmä liikaa aivoille ja rutiinien löyhtyminen nannaa Nasun tutkimusmatkoille maihin Sallittu ja Kielletty.

Leannalle paljon onnea! Taas tulee lisää rakastettavaa! Ihmeellistä, kuinka tärkein ja paras onkin ihan ilmaista. Sitä ei itse aina meinaa muistaa, mutta tällaisen lapsikuusikon äärellä kyllä hiljentyy hämmästelemään sitä onnen määrää, joka sinulle on annettu. Tietysti myös meille muille, mutta jos mielessään kertoo oman rakkautensa lastaan kohtaan kuudella, tuntuu siltä, kuin se ei enää mahtuisikaan itsen sisään, vaan jäisi huntuna ympärille leijumaan. Siitäkö syntyy se suuren lapsikatraan äideistä huokuva viisaus ja rauha, rakkaudesta?

Ja päiväkaffifilosofian innoittamana nyt teille paljastan oman äiti-ihanteeni: Muumimamma.

Näin. Yksi salaisuus vähemmän muistettavana.

Vierailija
13/18 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA PIKKUSISSILLE PERHEINEEN!! :-)))

Vapaapäivä. Nakitin silti hoitajan töihin. Kuvittelin työlistaa tehdessäni että kun torstaina siivosin talon, niin tänään saan siivota kaappeja. Eilen tulin töistä hyvillä mielin kotiin, olin muistanut tarkistaa kännykkänikin, ei ollut viestiä että tule kaupan kautta ja tuo maitoa jne.. Kotiin päästyäni mies katsoi minua typertyneenä ja kysyi että " missäs kauppakassit ovat" ?? Pieneen pääkoppaani ei ollut uponnut ajatus, että minunhan piti käydä oikein kunnolla kaupassa.. Niimpä tämänpäiväisestä hoitaja-ajasta tärvääntyi iso osa ruokakaupassa käyntiin. Sain vain vähän siivottua keittiön kaappeja ja viskottua ylimääräisiä astioita pois. Harmittaa oma muistamattomuus.

Tuntuu etten nykyisin muista juurikaan mitään ja unohdan senkin mitä muistan. Univelalla taitaa olla osuutta asiaan. Onneksi huomennakin on vapaata. Pääsiäislista on ihana kun on ylimääräisiä vapaita. Osa niistä joudutaan siirtämään seuraavalle työvuorolistalle. Uuvuttavia nuo tuplavuorot, mitä joutuu tehdä, kun työkaverit sairastuu äkillisesti.

Rosan mustikkakokeilun jouduin lopettamaan toistaiseksi. Neiti tekee urakalla hampaita->tarvitsee kipulääkkeitä-> kipulääkkeet rikkoo ihon, niin en tiedä mitkä iho-oireista on lääkkeistä ja mitkä mustikasta.

Olen kypsänä näihin allergioihin. Olen kypsänä Rosan perushoitoon. Miksei minulla ole vauvaa jonka kanssa voi lepertää ja leikkiä hoitotilanteessa????? Miksi ihonhoito on aina yhtä itkua ja taistelua, että se sujuisi mahdollisimman pienillä raapimisjäljillä?? Ja miksei koskaan saa nukkua niin pitkään kuin itse haluaa??? Jos ei soi kello töihin, niin muksut herää tapansa mukaan viimeistään klo 7. Miksi Rosa valvoo aina vähintään klo 22, ennenkuin menee nukkumaan? Miksei äidin hoidot ole vieläkään ohi, että saisi joskus nakata lapset mummolaan ja vaihtaa vapaalle, miehen kera..

Ohoh, tästä tulikin tälläinen kaarimaljaviesti. Jospa menisin puuhaamaan jotain muuta, istuminen ja miettiminen kun ei auta. On asioita mihin voi vaikuttaa ja asioita mihin ei. Kurjaa kun nämä asiat kuuluvat jälkimmäiseen.

Lila75

Vierailija
14/18 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsin stunthenkilöä joka eläisi minun elämäni vähän paremmin ja tehokkaammin kuin minä. Vapaaehtoiset ja pienipalkkaiset ilmottautukoot.

Kuin lastu lainehilla keikun, aallon pohja on pitkä ja pimeä, ylhäällä valossa viivyn vain hetken. Ohhooijjakkaa, ei oikein luista suksi, mikä saattannee selittyä yleisillä kelinäkymillä.

Leannalle onnea ja iloa!!!! Meillä on synttärikaimalapset, Poikanen syntyi 28.3.

Mimmulle kiitos huhuilusta. Kaunokainen on liian innokas tietskaroimaan, en oikein pääse koneelle.

Kukkuu

Vierailija
15/18 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä eräs, joka voisi liittyä väsyneiden, huonomuististen ja alakuloisten kerhoon. Työ- ja asuntopohdintojen lisäksi ilmaantui uusi mietinnän kohde: Pönksyn hoitaja lopettaa kesän jälkeen ja siirtyy eskarilaisten ohjaajaksi :( Ymmärrän hänen ratkaisunsa hyvin, mutta meidän kannalta se on TOSI HARMI. Mulla on ollut paljon mielessä Kukkuun taannoiset ajatukset siitä, että loppujen lopuksi on kuitenkin aika hankala olo siitä, ettei lasta voi hoitaa kotona.

Ihania lohkaisuja ovat lapset suustaan päästäneet. Tänään Pönksy toi piirustuslaudan ja pyysi, että " äiti piirtää kikki kuvan" . Äiti sitten piirteli pienen alastoman pojan ja pyyntö jatkui: " Äiti piirtää isin kikki." Tuli sitten jo mieleen, että mitähän se hoidossa hoitajalleen puhuu...:)

Me muuten ehkä muutetaan. Naapuriin, samaan rappuun ja kerrokseen. Vähän paremman mallinen koti ja muuan neliö lisää. Ei uskalleta vielä tehdä isoja ratkaisuja eli osaomistusta jatketaan, mutta parin vuoden päästä tuon saisi lunastaa omakseen täkäläisittäin aika lailla edullisella hinnalla. Varmaan sitten ostetaan, jos täällä vielä ollaan. Miehen nousujohtoiset työkuviot näyttävät siltä, että ollaan... Enkä tiedä, onko minulla enää mitään sitä vastaan. Miehellä suurempi kaipuu kotikulmille.

Mitä teille kuuluu, Kukkuu? Mitä tarkoittaa aallon alakaari?

Voimia Enkelin arkeen! Olen ajatellut teitä paljon.

Ampia on ikävä. Olisi niin mukava nähdä pitkästä aikaa!

Tänään lueskelin kirjastossa (oppilaita paimentaessani) suurta kulttuuriteosta, Danielle Steelin Katkeransuloista-kirjaa enklanniksi. Jostain syystä pysähdyin pitkäksi aikaa erään lauseen kohdalle, joka meni kutakuinkin näin: " Tiedän, että saan katsella Jeffiä loppuelämäni ja miettiä, ettei hän niin suurenmoinen ole, muttei hänestä eroonkaan taida päästä."

Vierailija
16/18 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kuului meidän pianosta tänään useaan otteeseen. Sain vihdoin aikaiseksi hieman neuvoa lapsia alkuun ja esikoinen innostui soittamaan.

Kukkuu. Minä kun ajattelin,että pidät nettipaastoa, muttet oo vain tullut meille ilmoittaneeksi. Mutta niin ei sitten ollutkaan. Voimia, iloa ja valoa! Lähetänkö pelastusliivit postissa?

Enkelille samoin.

Lila. Kiva kun ehdit sinäkin laittaa kuulumisia.

Jatu. Kyllä varmaan säikähditte. Onneksi ei käynyt pahemmin.

Alli. Hyvä, ettei sattunut pahemmin, vaikka kipeää varmasti ottaakin.

Mimmu k. Hyvä, että sait nauttia!

Miehellä ja esikoisellla on kiirastorstaikin vapaata. Ja isyyslomana jatkuu pääsiäisen jälkeen. Säästetttin päiviä vielä tähän, kun arvelin, että saattavat tulla tarpeeseen.

T@hti

Vierailija
17/18 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=6517116&p=1&tmode=1&smode…

itketysrunoja ja -loruja älyvapaalta, olkaa hyvät. En lukenut kuin ekan sivun, väsyttää niin turkasesti, mutta täällähän tuo linkki nyt on tallessa :)

Voikaa hyvin, kaikki!

Vierailija
18/18 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä älyvapaalla saa vaan nauraa :)

Hyvikset!!

Ramika