Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljon vuodatte verta runsaina menkkapäivinä/jos teillä on myooman aiheuttamaa vuotoa?

Vierailija
05.08.2025 |

Yritän suhteuttaa omaa runsasta vuotoa jotenkin. Nykyään niukka vuoto taitaa mulla olla jos super tamponilla pärjäilee yli tunnin.. Muistan, et joskus käytin regular tamponia ja se riitti hyvin. Nykyisin ostan o.b. super+ tamponeja.. 

Mulla on myoomien takia tosi raskaat vuodot ja mulla se on pahimmillaan ilman mitään lääkettä sitä, että käyn päivällä 10 min välein vaihtamassa super+:n joka on jo vuotanut yösiteeseen. Yön saattaa pärjää isolla yösiteellä, mutta kun nousee ylös, ei aina ehdi vessaan kun veri ihan suihkuaa ulos.. Eli määrät on isoja ja sit myös hyytymiä on.

Caprilonin avulla saattaa super tai super+ kestää jopa 1-2,5 tuntia. En todellakaan tiennyt että tää voi olla tällaista! Ja luulen, että ois ollut vaikea uskoa, jos joku ois tällasesta kertonut. Odotan et pääsen hoitoon ja tää helpottaa. Jos ois varakkuutta enemmän, hoidattaisin asian yksityisellä heti, nyt jonotan kunnallisen kautta.

Eihän tällaista kestä kukaan. Ostin jotain Tena lady super siteitä, siis sellasia paksuja vaippasiteitä et sais nukuttua ilman jatkuvaa jännittämistä. Normit yösiteet näyttää mun silmissä pikkuhousunsuojilta nykyisin. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella poistettiin kohtu mulla. Kyllä helpotti. Toipumisen jälkeen elämä todellakin on sen arvoista. Tsemppiä jonotukseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla