Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia kiinnostua tai kiihottua junttinaisista?

Vierailija
04.08.2025 |

Vaikka olen akateeminen, 185cm ja käyn salilla, ei kiinnosta joku sliipattu jakkukalkkuna yhtään. Pieruverkkareissa kulkeva röyhtäilevä ja kovaääninen nainen takkutukalla sen sijaan kiihottaa jos on nätit kasvot. Painolla ei niin väliä.

Onko muita joita kiinnostaa enemmän rosoisuus kuin joku instakeikistely? Minulla on isäkin uhannut perinnöttömyydellä jne. jos tietyt suhteet jatkuvat mutten ole korvaa lotkauttanut

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se. Kyllähän monikin mies jolla olisi valinnanvaraa ottaa jonkun kunnollisen ja tunnollisen mutta tylsän tavallisen varakkaan naisen sijasta jonkun ulosotossa olevan tatuoidun jännänaisen.

Ei ne suhteet ja liitot tosin kestä, mutta minkä ihminen nais/miesmaulleen voi.

Vierailija
2/16 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakkukalkkuna tai junttinainen ainoat vaihtoehtosi. Ihanaa kuinka määrittelet naisen vain ulkoisten avujen kautta. Sinulla on varmasti paljon annettavaa naiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aitous ja avoimuus viehättää sinua? Niinhän sen kuuluukin.

Vierailija
4/16 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa'a.

Vierailija
5/16 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jakkukalkkuna tai junttinainen ainoat vaihtoehtosi. Ihanaa kuinka määrittelet naisen vain ulkoisten avujen kautta. Sinulla on varmasti paljon annettavaa naiselle.

Anonyyminä saa perseilypalstalla kärjistää.

Vierailija
6/16 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ei kiinnosta esim. sellainen joka puunaa ja pesee 24/7 kun itse olen korostetun hygieninen. Sellainen nainen on ihan parasta jos esim. alapää on pesemättä välillä päivän pari. Kainaloita ei tarvitse koko ajan pestä.

Kovaäänisyydestä vähän ristiriitaisia fiiliksiä, mutta saa olla räväkkä persoona, ei tarvitse olla joku hillitty seinäruusu.

Vierailija
7/16 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä normaalista mutta koska itse vaikutat Ap juntilta, niin ehkä on vain luonnollista, että viehätyt kaltaisistasi.

Sinkkumies

Vierailija
8/16 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi argumentoida, että ihmislajin pohjimmainen tehtävä eläimenä on ainoastaan lisääntyminen, ja ihmisen keho kyllä valitsee ihan itse fyysisten piirteiden, feromonien ja hajujen perusteella niitä potentiaalisia lisääntymiskumppaneita.

Ei siinä tietoisilla aivoilla ole juuri mitään roolia. Todella toisilleen sosiaalisesti epäsopivat voivat olla hyvinkin biologisesti sopivia mistä on kautta ihmishistorian seurannut kaikenlaista sekasoppaa, pettämistä ja konfliktia. 

Vierailija
9/16 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi roskis-t ussu kiinnostaa? Oletko itse white trash-perheestä? Kuulostaa siltä. Ite taidat olla jakku-sika, niin sille sopiikin kaatopaikka-kalkkuna sit.

Vierailija
10/16 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä normaalista mutta koska itse vaikutat Ap juntilta, niin ehkä on vain luonnollista, että viehätyt kaltaisistasi.

Sinkkumies

Eipä ollut, kun itse teen kuolettavan tylsiä keskiluokkaisia juttuja ja perheeni on tappavan tylsää Savonlinnan Oopperajuhillla käyvää pönöttäjää.

Vierailija
11/16 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve mies kiinnostuu seksuaalisesti kenestä hyvästä edes jollain tasolla hyvännäköisestä naisesta. Naisen sosiaaliluokalla tms ei ole pikaseksissä merkitystä.

Mies *pyrkii* alitajuisesti levittämään siittiöitään/geenejään mahdollisimman laajalle, eikä sillä ole väliä onko nainen muuten hyvää lisääntymisainesta, koska irtosuhteessa miehen ei ole tarkoitus ottaa itse vastuuta lapsista.

Huom *pyrkii*. Ja juuri tuon jatkuvan pyrkimisen vuoksi naisilla on vastaavasti kehittynyt oma vaistonsa antaa pakkeja niille pyrkijöille ja etsiä sen sijaan kelpoa kumppania, jonka kanssa olisi hyvä elää (ja mahdollisesti lapsia kasvattaa.)

Kiinnostus naisesta aviomielessä tai pitkään parisuhteeseen on sitten miehilläkin toinen juttu. Silloin mies arvioi naista hieman kuten naiset yleisesti arvioi miestä: olisiko tuon kanssa hyvä elää?

Vierailija
12/16 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Ei kiinnosta esim. sellainen joka puunaa ja pesee 24/7 kun itse olen korostetun hygieninen. Sellainen nainen on ihan parasta jos esim. alapää on pesemättä välillä päivän pari. Kainaloita ei tarvitse koko ajan pestä.

Kovaäänisyydestä vähän ristiriitaisia fiiliksiä, mutta saa olla räväkkä persoona, ei tarvitse olla joku hillitty seinäruusu.

Puhut naisesta kuin lemmieläimestä, jota olet hankkimassa. Todella ällöttävää. Et ole anonyymi, kukaan meistä ei ole.

Vierailija
13/16 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:lla merkitystä naisen käyttämän ajoneuvon suhteen? Autoileva vai pyöräilevä bööna?

Vierailija
14/16 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kaltaisesi aitoutta arvostavat miehet ovat ihania!

Vierailija
15/16 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieruverkkareissa röyhtäilevä kaljaa lipittelevä pubiruusun alku ei kyllä sytytä yhtään 

Vierailija
16/16 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieruverkkareissa röyhtäilevä kaljaa lipittelevä pubiruusun alku ei kyllä sytytä yhtään 

Onslow-nainen?