Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos Kemi, olipa ihana viikonloppu

Vierailija
03.08.2025 |

Perjantaina mietin täällä mihin menisin viikonloppuna. Menin sitten kaverin luo Kemiin, siellä kun oli jotkut festarit. 

Aivan upea, esiintyjät jees, ihmiset hyväntuulisia (pari örveltäjää toki aina joka paikassa on), sää suosi ja yleisö oli aikuisia, ei teinejä. Otettiin olut-kaksi, mutta ei örvelletty. Jotenkin hyvän mielen tapahtuma. Nyt on tunti aikaa junan lähtöön ja tummia pilviä kasaantuu taivaalle, nyt lämmintä 24 astetta. Todella onnistunut viikonloppu, Kiitos Kemi ja kaveri perheineen ja kaikki kemiläiset, en odottanut tuntemattomalta pikkukaupungilta näin virkistävää viikonloppua.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemissä haisee...

Vierailija
2/9 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kestä! 

t. Kemi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että viihdyit! Kyllä Kemi on mainettaan parempi paikka. Hyvät palvelut ja ulkoilemismahdollisuudet pienestä paikkakunnasta huolimatta. Kulttuuria löytyy ja tapahtumia järjestetään. 

Vierailija
4/9 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kemissä haisee...

Kateellisten panettelua.

Vierailija
5/9 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme lomamatkalla asuntoautolla. Nyt lähdimme jyväskylästä. Olimme Tuusniemellä lauantaina ja siellä, pienen kylän laitamilla, oli joku kirpputori tms tapahtuma, satoja ihmisiä ja todella leppoisa meninki, oli elämys jutella paikallisten kanssa, todella herkulistakin tuli mukaan.

Kannattaa todellakin tutkia myös niitä ei-tavallisia paikkoja, nousta motarin rampilta tai ajaa jollekin pienemmälle tielle. Elämän onni koostuu pienistä elämyksistä, kun uskaltaa itse poiketa sivupolulle.

Vierailija
6/9 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka ottavat oikeasti vain 1-2 olutta eivät osaa pitää hauskaa. Eihän tuollaisessa ole mitään järkeä, ihan sama olla ottamatta mitään.

Vierailija
7/9 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain Kemistä herpeksen.

Vierailija
8/9 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me olemme lomamatkalla asuntoautolla. Nyt lähdimme jyväskylästä. Olimme Tuusniemellä lauantaina ja siellä, pienen kylän laitamilla, oli joku kirpputori tms tapahtuma, satoja ihmisiä ja todella leppoisa meninki, oli elämys jutella paikallisten kanssa, todella herkulistakin tuli mukaan.

Kannattaa todellakin tutkia myös niitä ei-tavallisia paikkoja, nousta motarin rampilta tai ajaa jollekin pienemmälle tielle. Elämän onni koostuu pienistä elämyksistä, kun uskaltaa itse poiketa sivupolulle.

Kukaan ei kysynyt teidän asuntoautomatkailusta Keski-Suomessa, kirjoita näitä johonkin omaan blogiisi

Vierailija
9/9 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain Kemistä herpeksen.

Minä sain Kemissä turpaan 80-luvulla, oisko ollu jotain sellunkeittäjiä koska haisivat ihan paskalle, en oo sen jälkeen uskaltanut mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi