Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+ Nelikymppiset mies, joka hakee 18-40-vuotiasta naista deittipalstalla

Vierailija
31.07.2025 |

Siis yök. Vaikka olisi kuinka fiksu ja kivanoloinen mies muuten, niin kyllä itsellä kosahtaa kiinnostus siihen, jos huomaan että nelikymppisen miehen ikähaitari alkaa 18-vuotiaista. Johan tässä iässä omat lapset alkaa monella olla tuon ikäisiä 🤮

Mites muilla, haittaako jos treffikumppani on kiinnostunut myös 20-30 vuotta itseään nuoremmista? Kertooko se mielestäsi ihmisestä jotain vai ei? 

n36 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan järkevältä. Tutustuu erilaisiin ihmisiin, kun ei sitä koskaan tiedä kuka kolahtaa.

Vierailija
2/8 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mites ihmeessä tiedät mistä kunkin miehen ikähaitari alkaa? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ällöä on. Saahan sitä toki hakea minkä ikäistä seuraa tahansa (kunhan aikuisista kyse), mutta monesti mietin, ovatko nämä miehet sitten niitä samoja, jotka katkeroituneina itkee kun ei tavallinen mies kelpaa suominaiselle...

Itse olen iän suhteen hyvinkin tarkka, ikäeroa voi olla viisi vuotta kumpaankin suuntaan, ei enempää. Haluan olla kumppanini kanssa saman sukupolven ja ajanjakson kasvatteja.

Vierailija
4/8 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäääk. Sugar daddy hommat erikseen, mutta ei kukaan nuori nainen ole kiinnostunut lähes isänsä ikäisistä. 

N19

Vierailija
5/8 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin sellaista miestä niin todellisuudesta irtautuneena että en ollut kiinnostunut. En koskaan ajatellut menettäväni mitään sellaisessa kaverissa. 

Tinderissä oli se hyvä puoli että noita ikähaitareita ei nähnyt. Löysin Tinderistä itseäni hieman nuoremman miehen joka ennen mua oli seurustellut huomattavasti nuoremman naisen kanssa. En halua edes tietää millä haitarilla hän siellä oli. 

Vierailija
6/8 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mites ihmeessä tiedät mistä kunkin miehen ikähaitari alkaa? :D

Koska osassa treffisaitteja se valinta näkyy henkilön profiilissa. Tyyliin etsin 18-40-vuotiaita naisia. 

Vierailija
7/8 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo että kyseessä on siittäjä-kuhnuri jolla verenkierto pyörii pipulissa eikä aivoissa. Jos omaa jotakin mekanistisia kykyjä niin se on varmaan korkein kognition taso mihin tällainen hurmuri yltää.

Vierailija
8/8 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen n. 30v ja minun ikähaitarini on 25-40. 40v alkaa olla miehillä sellainen rajapyykki että sen jälkeen on niin kuiva että sama kuin puupökkelön kanssa seurustelisi. Tuota nuoremmat taas ovat niin auttamattoman pihalla ja untuvikkjoa, että ei mitään toivoa mistään tasavertaisuudesta. 

Kolmekymppisissä on sitten jos jonkinlaista suhaajaa. Suurin ongelma on tietysti testosteroni ja sen aiheuttama kiimasekoilu, mutta ehkä se on kuitenkin parempi kuin tuo nelikymppisten haudankaivuu :D 

Rehellisesti en nauti kenenkään näistä seurasta. Mutta mistä sitä koskaan tietää, jos ihme tapahtuu :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän