Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vaimon saisi innostumaan suikkarista?

Vierailija
30.07.2025 |

Olen saanut vaimon ottamaan suihin koko yli parikymppisen liiton aikana alle kymmenen kertaa vähän aikaa kerrallaan, eikä silloinkaan ole suonut sitä iloa, että hoitaisi sen maaliin saakka eli saisin laueta suuhunsa.

Aina kun tätä on harrastettu ja olen kysynyt millaista oli, vastaus on "ihan kivaa" tai "ihan ok" mutta seuraavaa kertaa ei tule pyytämällä, vihjaamalla eikä odottelemalla ainakaan pariin vuoteen. Myöskään nuolentaa ei halua, vaikka olen tehnyt selväksi etten odota vastapalvelusta.

Nyt kysynkin teiltä palstalaiset, onko kukaan palstaa seuraavista naisista joskus innostunut suullisten nautintojen antamisesta tai saamisesta, vaikkei aihe olisi aiemmin huvittanut yhtään? Tai onko jonkun miespalstalaisen pidempiaikainen nainen jossain vaiheessa innostunut aiheesta.

Ennen kaikkea kysyn mikä on ollut se muutos joka on saanut suuseksin tuntumaan kivalle naisesta puolin tai toisin annettuna? Olisi kivaa joskus kokea naisen omasta halusta antamaa suuseksiä ja kuitenkaan en haluaisi vieraisiin lähteä tämän takia, en myöskään halua rakkaasta vaimostani erota näin itsekkään haluni vuoksi. Kuinka murtaa tällainen pattitilanne?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot vaimolle, että molemmilla on suuseksiä tai sitten ei kummallakaan.

Vierailija
2/11 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot vaimolle, että molemmilla on suuseksiä tai sitten ei kummallakaan.

Sulla ei ei ole oikein mitään menetettävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse hänelle ensin kielikliittoria ja sit sanot että minun vuoro nyt

Vierailija
4/11 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten mainitsit ongelmaan on helppo ratkaisu. Sivut pullollaan tarjontaa.

Vierailija
5/11 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% naisista on herkuille persoja ja vailla itsehillintää. Jos vaikka suklaakastiketta ja spray-kermavaahtoa mausteeksi?

Vierailija
6/11 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukset on sellaisia että mitenhän tuo luetun ymmärtäminen. APhan juuri toi esille sitäkin, että haluaisi antaa vaimolleen suuseksiä mutta sekään ei houkuttele vaimoa. 

Itse en pidä siitä, että minulle annetaan suuseksiä ja tätä on lievittänyt yhden ainoan poikaystävän kanssa se, että hän teki selväksi sen olevan hänelle aivan äärimmäisen kiihottavaa ja myönsi että ihan on itsekkäästä hommasta kyse, sitten vain määrätietoisesti nuolemaan. Opin nauttimaan siitä sitä kautta että hän oli niin innokas ja kiihottunut ja se kiihotti itseänikin. En kuitenkaan edelleenkään muuten pidä suuseksistä enkä koskaan ole nykyistä aviomiestä pyytänyt nuolemaan enkä kovin helpolla päästäisi. Hän on maininnut kerran että voisihan hänkin antaa minulle suuseksiä ja kun sanoin että jaa voisitko, ei asia koskaan edennyt. Eli ei. 

Suuseksiä rakastan antaa toisille eli siinä en osaa auttaa. Perusasiat tietenkin että hygienia kunnossa, tuo innokaasti esille miten ihanaa oli kun hän edes vähän antoi suuseksiä ja miten tärkeää ja kiihottavaa se olisi sinulle jos hän voisi tehdä samoin jatkossakin. 

Tämä ei siis välttämättä auta mitään jos toisella on voimakas inho asiaa kohtaan. Mutta jos vaimo ei muutenkaan ole kovin määrätietoinen tai itsevarma ja estoton niin hän tuskin kovin äkkiä yllättää millään suihinotolla, eli itse pitäisi osata edistää tilannetta jos on ensin kartoittanut ettei kyseinen toiminta ole ehdoton ei. 

Vierailija
7/11 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa millään. Itekään en tykkää suuseksistä antajana enkä ottajana, yöks! Ei oo kaikkien juttu.

Vierailija
8/11 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se estoinen harppu! Kyllä normaalit naiset nielee kiltisti.

Vierailija
9/11 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan tilanne on käytännössä sama kuin meillä. Suihinottoa ei näy eikä kuulu. Edellisestä on varmaan jo puolikymmentä vuotta. 

Toisaalta, ei hänkään halua, että antaisin suuseksiä. Joten määrällisesti ollaan tasoissa. 

Itse haluaisin saada ja antaa suuseksiä. 

Mutta itse kysymykseen mikä muuttaisi nykytilan toiseksi en tiedä vastausta. 

M60+

Vierailija
10/11 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aika sama tilanne. Alkuhuuman jälkeen suuseksiä (puolin ja toisin) oli joskus ja jouluna, sitä kesti yli 10v. Jossain vaiheessa vaimolla halut vaan kasvoivat ja suikkarit kuuluvat nyt joka seksikertaan. Ja vuosien myötä pikainen arkinen pirkkaseksi jäi pois ja nykyään on kerran viikossa pitkän kaavan mukaan erittäin monipuolista toimintaa puolin ja toisin. Mutta mikä tähän auttoi, sitä en osaa suoraan sanoa (no joo lapset ovat jo liki aikuisia ja molemmat reilusti paalle nelikymppisiä)

M48

Vierailija
11/11 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kannattaa hakea muualta. Sellaiselta joka sitä haluaa antaa niin se myös tuntuu siltä. Oma vaimo ei "ota" ikinä joten oli pakko päätyä vieraaseen. Eikä kaduta yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän