Viimeisin eksä häipyi
Miksi käytän sanaa häipyi, enkä jätti?
Koska koko homma lähti aivan naurettavasta, eksän taas vaihteeksi aloittamasta draamasta. Eksä selkeästi halusi testata miten reagoin ja ilmeisesti odotti ja oletti minun anelevan häntä jne. Sitä en tietenkään tehnyt.
Menin samantien takaisin deittisovellukseen ja vuoden verran katsoin, että onko eksä siellä. Ei ollut. Sitten yksi päivä olikin. Tässä vaiheessa hän oli lähettänyt minulle viestiä henk.koht. Pyytänyt anteeksi ja kysynyt kuulumisia. En ollut vastannut.
Hänen deittiprofiilinsa oli (on) erittäin tyhjä. Jotain tietoja siellä on, nekin vähän sinnepäin. Ihan suoranainen valhekin sieltä löytyy :::::D
Ei mitään esittelyä.
Tein feikkiprofiilin, koska halusin selvittää (mikäli osuma tulee), että kannattaako minun edes harkita siihen viestiin vastaamista. No osuma tuli, mutta eksä ei aloittanut keskustelua. Feikki aloitti.
Vein (feikki vei) keskustelua vaivihkaa entisiin päin, ja selvisi... Jatkan toisessa.
Kommentit (7)
Niin, kävi ilmi, että eksä ei tosiaan kutsu minua eksäksi. Hän VALEHTELI ihan silmät kirkkaina feikille, että mitään parisuhdetta ei edes ollut :"D !! Juu, eksä oli tosiaan se paljon innokkaampi osapuoli, kun minä en edes ymmärtänyt, että hänen mielestään olimme jo parisuhteessa. Että se siitäkin valheesta :D jatkuu.
Ylipäätään kaikki minuun liittyvä oli ihan sellaista älytöntä valehtelua, pienen pieni totuus oli seassa mutta loppu oli aivan järjetöntä paskapuhetta vailla mitään totuuspohjaa :'D Sellaista tosi katkeraa tekstiä.
Miten kertoa että on pakkomielle eksään ilman että käyttää noita sanoja 🤣
Vierailija kirjoitti:
Miten kertoa että on pakkomielle eksään ilman että käyttää noita sanoja 🤣
Mikä helvetin pakkomielle? :"DD minähän sanoin hyvinkin selkeästi, että koko homma lähti eksän naurettavasta draamailusta, johon hän selkeästi odotti minulta jotain maagisia taikatemppuja ja -sanoja, mutta minä en sellaiseen alentunut. Joten hänellä ei ollut enää mitään muuta vaihtoehtoa kuin häipyä. Minähän näytin jo, että testit eivät toimi minuun. Missä vaiheessa sanoin, että olen käsitellyt eron? :"DD
Tähän väliin pieni tarkennus: tiedän, että jos olisin silloin "sanonut oikeat sanat" ja "tehnyt oikeat teot" :'D olisimme saaneet sovittua sen naurettavan draaman. Mutta en sellaiseen alennu. Eli koko homma oli mustistelevan eksän testi, ja koska "en läpäissyt" sitä, hän häipyi.