IL: 17-vuotias todisti julkeaa näkyä keskellä uimarantaa Karkkilassa
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c7f23c42-ae13-4df3-a648-1b29858a8bbd
"Yhdyntää yllätyksekseen todistamaan joutunut 17-vuotias silminnäkijä soitti hätäkeskukseen hieman ennen kello neljää iltapäivällä."
Hätä tuli hänellä? Onko nyt löytynyt ainoa 17-vuotias, joka ei ole ennen nähnyt tai harrastanut itse seksiä?
Ja onko tällaiset jutut oikeasti kiireellisiä poliisiasioita? Tai vielä vähemmän häke-asioita?
Nyt varmaan on Vauva-palstan moraalipoliiseilla paljon asiaa tähän? Onhan se ihan kauheeta!!!!
Kommentit (6)
Mulla stondas tuossa iässä koko ajan ihan pienestäkin. En olisi soittanut vaan katsonut.
Mä olisin mennyt istumaan viltin alle katsomaan esitystä.
Minusta on kummallista, että nuoret naiset saavat esitellä julkisesti kroppansa kaikkia puolia, mutta kun kaksi keski-ikäistä tekee samoin toisilleen, pitää soittaa häkeen. En usko, että syynä oli seksi vaan se, että ei ollutkaan kauniita vartaloita, pelkkää ähinää ja puhinaa.
Kyllä poliisi aina pyytää ilmoittamaan, kun näistä on lehdissä ollut. Muuta numeroa ei nykyään ole kuin 112.
Paneskelu ei kuulu julkiselle paikalle. Ei edes nudistirannalle.
En halua nähdä muiden panoja, enkä halua lasteni todistavan moista p*skaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla stondas tuossa iässä koko ajan ihan pienestäkin. En olisi soittanut vaan katsonut.
Itse olisin mennyt polvilleni ja odottanut saanko patukkaa ahteriin.
M42
Ei sitä sentään pitäisi julkisella paikalla. Pitäisi pysyä kotona vällyjen välissä.
Pöyristyttävää, äimistyttävää ja ehkä vähän pölmistyttävääkin?
Somekansa on varmaan raivoissaan?