Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön! Jos sinun olisi pihistettävä jommasta kummasta asiasta, niin kummasta: asumisen taso tai ruoka?

Vierailija
22.07.2025 |

Minä pihistän ruoasta ja asun mukavammin ja mukavalla alueella. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikki melkein joudu jo pihistää ruuasta. 

Vierailija
2/11 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumisen taso. Ja käyn kyllä ruokajonossa joka viikko. Asun maaseudulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoasta. - Muuttaminen on kallista. Ruokalaskun suuruuteen voi aika pienin valinnoin ja päätöksin vaikuttaa hyvin merkittävästi.

Vierailija
4/11 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuminen ehdottomasti. Pääasia että on ylipäätään asunto.

Vierailija
5/11 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka koska mielenterveys menee levottomissa kerrostaloissa.

Vierailija
6/11 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häkkikopeista pihistäisin kaikki renkaat jotka aluvanteilla.

Vierailija
7/11 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onneton jossain läävässä. 

Vierailija
8/11 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää tällaiset aloitukset. Ei työtön ole synonyymi sanalle köyhä. Ei kaikkien työttömien tarvitse pihistää kummastakaan, koska kaikki työttömät eivät ole köyhiä. On myös muita köyhiä, kuten pienituloisia työssäkäyviä ja eläkeläisiä. Opetelkaa käyttämään sanaa köyhä, jos tarkoitatte köyhiä. 

Vierailija
9/11 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka varmaan, mutta tottunut muutenkin hyvin yksinkertaiseen ruokavalioon.

Vierailija
10/11 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:r

Minua ärsyttää tällaiset aloitukset. Ei työtön ole synonyymi sanalle köyhä. Ei kaikkien työttömien tarvitse pihistää kummastakaan, koska kaikki työttömät eivät ole köyhiä. On myös muita köyhiä, kuten pienituloisia työssäkäyviä ja eläkeläisiä. Opetelkaa käyttämään sanaa köyhä, jos tarkoitatte köyhiä. 

Palstan päivystävä työttömien halveksia on eri mieltä- Työtön on hänen kirjoituksessaan synonyymi ihiselle, jolta puuttuu ihmisarvo ja jota pitää satutaa ja loukata, mitä mielikuvituksellisemmin tavoin tai vihjailla, kuinka työttöän itse tulisi ymmärtää tappaa esimerkiksi  itsensä tai asettua maalitauluksi, jotta hän voisi pamauttaa työttömältä aivot pihalle. 

Huokaus. Jollei aurinko porottaisi ja saisi hikeä puskemaan foliohattuni alta jo nyt, niin ehkä jaksaisin enemmänkin innostau mieleeni hiipineestä salaliittoteoriasta, josta en ole ihan varma uskonko siihen itsekään. Mutta siis lyhykäisyydessään se on, että palstalla esiintyy kirjoittajia. jotka yrittävät saada aikaan eripuraa ja keskinäisät kyräilyä kirjoittamalla työttömistä (oletusarvoisesti heikommassa taloudellisessa asemassa olevista) täyttä sontaa. 

Vierailija
11/11 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun teltassa. Syön pihviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi