Nainen, oletko haluton koska et saa orgasmia kumppanisi kanssa? Vai muusta syystä?
Haluttomuus ketjuissa kuullaan usein ' kyllähän hyvää seksiä haluaa' . Useimmat kai laskee hyväksi seksiksi sellaisen, jossa saa orgasmin ja ei-hyväksi sellaisen, jossa ei saa. Yksi palstatotuus on, että naiset ovat haluttomia, kun mies ei huolehdi naisen orgasmeista tai on suorastaan taitamaton tai kyvytön niitä tuottamaan. Kertokaapa haluttomat naiset miten asia on.
Kommentit (10)
Kyllähän se turhauttaa paljon kun toinen saa aina yhden tai useamman ja itse ei käytännössä ikinä, mutta ei tämä yksin miehen syy ole.
Saan, mutta ei se riitä, että mies vain sormettaa mahdollisimman nopeasti minulle yhden orgasmin. Haluaisin enemmän kuin tuollaisen minimisuorituksen.
En ole haluton. Saan ihan joka kerta orgasmin seksissä mieheni kanssa. Osaan ottaa orgasmini myös itse esim. päällä ollessani.
En saa orgasmia mieheni kanssa, ainakaan helposti.
Meidän suhteen ongelmat vaikuttaa suoraan omaan kiihottumiseeni, samoin erilaiset mieltymykset seksissä.
En tiennyt miten vastata, kun olisin paljon halukkaampi katsomaan läpi mm. huonoa hygieniaa tai ylimalkaisuutta, jos saisin edes orgasmin. (Joo, ero tiedossa, kunhan varmistan ensin selustani.)
Mikä ihme teitä naisia pakottaa jatkamaan näissä paskoissa suhteissa. Kertokaa.
Olisi hyvä saada tähän enemmän vastauksia. Suuntaa antavasti iso merkitys haluttomuuteen jos ei saa seksissä orgasmia, mutta silti koko totuus.
...mutta ei silti koko totuus. Piti kirjoittaa.
Vähän molempia. Seksi on kyllä tosi huonoa eli se varmaan isoin syy miksen jaksa edes lahnailla mukana.
Olen ollut ihan kauheassa suhteessa jossa seksi oli kuitenkin hyvää ja kyllä siinä pantiin päivittäin, vaikka miehen muu käytös ahdisti ja suututti.