Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini sekaantuu asioihini joka kerta kun soittaa

Vierailija
19.07.2025 |

Olen aikuinen. Äiti soittaa ja joka kerta hän puuttuu sellaisiin asioihin joihin ei pitäisi ja vieläpä arvostelevalla tyylillä. Esimerkkejä. Aivan liian iso talo teille. Miksi menitte sinne. Pitääkö tuollaiseen laittaa rahaa. Mitä sinä sellaisella vaatteella sinne menit. Mitä hyötyä tuosta sinun kuntoilusta muka on. Väärä mies sinulla, miksi et odottanut parempaa. Kuka nuo teidänkin ikkunat pesee. Pian on sellainen tilanne minulla että äiti saa kuulla jotain varsin paskamaista. Mitä hittoa hänen pitää sekaantua, hän on luonteeltaan sekaantuja, eli moni on lopettanut hänen kanssaan asioinnin. Hemmetin ikävä tyyppi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö.. miksi vastaat puhelimeen?

Vierailija
2/6 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaisin, että yksikin, YKSIKiN, tuollainen kommentti ja estäisin hänen numeronsa seuraavaksi viideksi vuodeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö.. miksi vastaat puhelimeen?

Seuraava vaihe tuosta on se, että ei enää juuri vastaile tai sulkee puhelimen siinä vaiheessa, kun arvostelu alkaa. 

-ohis

Vierailija
4/6 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulkisin tuollaisen vanhemman pois elämästäni.

Vierailija
5/6 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä senoista asioista tietää puoliakaan jos et itse kerro?

Vierailija
6/6 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Eläkkeelle jäätyään muuttui suorastaan sietämättömän tunkeilevaksi. 

Aiheita: 

-lastenkasvatus. Esim. kun 2-vuotias ei halunnut syödä kalaa, arvosteli minun kykyäsi totuttaa lasta eri makuihin. Sanoin, että ihan normaalia on, ettei 2-vuotias pidä kalasta.

-asuminen. Liian kallis talo. Liian iso asuntolainan lyhennys. Naapuriasuinalueelta olisi saanut kymppitonnin halvemmalla paremman talon. Anteeksi vaan, mutta kun se ei ollut myynnissä vielä silloin kun me ostettiin omamme.

-lomanvietto. Tämä erityisesti. Jos mennään ulkomaille, kauhea nalkutus paikasta. Kun oltiin Briteissä viikko, haukkui jo etukäteen, että kallista ja sateista. Ei satanut eikä ollut sen kalliimpaa kuin Suomessa. Kun oltiin Kanarialla, haukkui etukäteen hotellin, sijainnin, ajankohdan. Sanoi, että vaihtakaa nyt kun vielä voitte, vielä sen varauksen voi perua ja vaihtaa toiseen. Kun oli tultu lomalta, vahingoniloisesti sanoi, että hänhän tiesi, että on huonot säät. Eihän me oltu säistä puhuttu etukäteen, eikä meitä itse asiassa haitannut yhtään, vaikka oli pari pilvistä ja tuulista päivää. Jos ollaan lomailtu kotimaassa, hän ihmettelee, miksei voida mökille tulla, miksi pitää maksaa majoituksesta. En minä jaksa olla siellä mökillä kuin pari päivää kerrallaan. Se on keskellä metsää, järven rantaan 200 m, ötököitä ja käärmeitä.