Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA, kunta ei lupaa lapselleni vuorohoitopaikkaa!?! :(((

Vierailija
30.03.2007 |

Hakemus jätetty hyvissä ajoin, 5 kk ennen tarpeen alkua. Olen yh ja vuorotyössä. Nyt kun kyselin paikan perään (työt alkaa kolmen viikon kuluttua) niin sanottiin, että paikoista on huutava pula eivätkä pysty lupaamaan vuorohoitopaikan järjestymistä! Menin niin shokkiin, että en osannut sanoa mitään. Mitäs vittua minä sitten teen jos paikkaa ei tosiaan löydy? Lopetan duunit? Lapsi 3 v, en voi jatkaa hoitovapaata (ei varaa). Sukulaisia ei asu lähistöllä. Ystävillä vuorotöitä itselläänkin, tai muuten elämäntilanne sellainen etteivät voi mun lasta hoitaa. Isä muuttanut ulkomaille töihin. AAAAAARGGGGH, kyllä taas naurattaa... not.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä soitin ja sanoin, että kumpi tehdään, minä jätän työn ja se ei jää siihen vai te järkkäätte hoitopaikan?

Minun työ silloin oli ihan oikesti sellainen, että minuutin myöhästyminen niin varoitus olisi tullut ja tällä käytännöllä olikin eräälle työntekijälle katalat seuraukset-noh, ei tarvitse enää huolehtia mistään.

Paikka tuli heti!

Vierailija
2/8 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti maanantaiaamuna soitat sinne takas. Niiden on se paikka sulle pakko löytää. Soita vaikka kahdesti päivässä tai niin usein kun voit.

Kyllä niillä oikeesti on joku paikka jota jemmaavat esim muualta muuttaville.

Usko, että ei sun montaa päivää niitä tarvii ahdistella, ni saat hoitopaikan! Nyt vaan toivovat että hoidat itse sen hoitopaikan. Älä usko/suostu!!

Neuvoo pph.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun selität tilanteen. Eli että voisit tehdä pelkkää päivävuoroa.

Vierailija
4/8 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle tietty aina parempi jos omassa kotona sais olla-mut sinuna olisin tiukkana ton päikkärin suhteen

Vierailija
5/8 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kumminkin sun ohi ajavat lentoemo-lentokapteeni vanhempien muksut. Niillä olis varaa palkata ne omat hoitajat! Soittelet joka päivä sinne ja kinuat, valitat yms.. Kyllä pian kyllästyvät ja antavat sulle paikan. Tällä tavoin eräs ystävättäreni sai lapsensa hoitoon lähimpään päiväkotiin, vaikka eka kertoivat sen olevan täynnä. Samalla tavalla taas toinen ystäväni sai uuden vuokra-asunnon kunnalta kun jaksoi vaivata niitä päättäjätätejä! Ei muuta kuin valittamaan!!

Vierailija
6/8 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu jotenkin kalsealta ajatus,että lapsi joutuu nukkumaan öitä " laitosessa" ja olemaan kuitenkin vielä siellä päivälläkin kun pitäähän sunkin saada nukkua.

Vierailija
7/8 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tilanteessa ei taida muu auttaa, kuin olla kovana ja vaatia. Päivähoitopaikka on pakko löytyä ja koska sun työ ja perhetilanne on tuo jonka kuvasit, ei tavallinen päiväkotipaikka millään riitä. Kertaa faktat tiukasti puhelimessa ja korosta vielä, ettei vika ole sinun, että paikkaa ei ole. Töihin kun on mentävä - vaikka olisikin epäsäännölliset työajat. Vaatimalla voi yllättäen päästä tuloksiin... Voimia vaan, pysy tiukkana!

Vierailija
8/8 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yövuoroja en onneksi joudu tekemään kuitenkaan (iltaisin pääsen klo 21). Osittaiselle hoitovapaalle olen jäämässä joka tapauksessa, nelipäiväistä viikkoa. Viikonlopputöitä on myös. Hoitajan palkkaaminen kotiin maksanee niin paljon, että voin samantien jäädä työttömäksi (bruttopalkkani osittaisella hoitovapaalla on 1200e/kk). Pitää kasata ittensä ja alkaa pommitus heti maanantaista, kiitos vaan tsemppareille...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan