Jannista tuli julkkis Jollen ansiosta. Nyt hän on vain julkkis Jollen exänä
En muista kuulleeni Hussista ennen Harkimoa. Ms nobody.
Kommentit (20)
Hjolle on hjulkkis vain Hjalliksen poikana. Muuten olisi täysi nobody.
Janni Hussi tuli minulle tietoon Miss Bikinifitness-kisoista ja sittemmin Radio Suomipopilta. Joel Harkimosta taas en ole tiennyt mitään muuta kuin että hän on Hjalliksen poika
Vierailija kirjoitti:
Janni Hussi tuli minulle tietoon Miss Bikinifitness-kisoista ja sittemmin Radio Suomipopilta. Joel Harkimosta taas en ole tiennyt mitään muuta kuin että hän on Hjalliksen poika
On siinä bimbolla arvokas lähtö 🤣
Vierailija kirjoitti:
Tittelit molemmilla mediapersoona. 🤔
Oliko Jolle muka julkkis ennen Hussia?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Jolle tekee elääkseen? Eihän se missään medioissa ole esillä sen kummemmin eikä kai ole mikään tubettajakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta tittelistä ei kande olla ylpeä.
Heh, minä en edes muista mistä ja milloin kuulin nimen ensikertaa. :D
Lauri Korpikoski lemppasi Jannin ennen Harkimoa. Mikä on Jannin varsinainen ammatti? En jaksa googlata. Enkä seuraa somejuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se otettu Suomipopille juurikin siksi että oli Harkimon muide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siinä bimbolla arvokas lähtö 🤣
Ihan kivasti tienaa, viime vuonna enemmän kuin miehensä Jolle
EIKÄ HE EROA KUITENKAAN. RAKASTAVAT TOISIAAN. JA SUOMESSA JUORULEHDET MYY JUTTUJAAN . NÄMÄ NUORET ON TUNNETTU VAIN JUORULEHDISTÄ . Vanhat ihmiset taas muistaa vanhat juorulehti jutut kuten kansanedustajien töppäilyt .
Te mollaajat ette varmaan ole _edes_ somepersoonia...
Aika monesta yhteydestä on Jannikin tunnettu ennen ja jälkeen Harkimon.
Jep, Jollen ex lienee aina otsikko kun Jannista kirjoitellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Jolle tekee elääkseen? Eihän se missään medioissa ole esillä sen kummemmin eikä kai ole mikään tubettajakaan
Suvulla rahaa, sijoitustoimintaa ja bisnestä. Miksi niistä huudeltaisiin julkisuuteen ?
Janni oli jo julkkis. Jolle ei ole ollut koskaan muuta kuin Hjalliksen ja Leenan poika. Ei mikään julkkis.
Vierailija kirjoitti:
Lauri Korpikoski lemppasi Jannin ennen Harkimoa. Mikä on Jannin varsinainen ammatti? En jaksa googlata. Enkä seuraa somejuttuja.
Jannin ja Laurin "yllätys" erosta minäkin J n muistan.
Tokihan Harkimo oli kuuluisa ennen Hussia. Ainakin sukunimi oli kaikkien tiedossa. Janni Hussista en ollut kuullutkaan.
Janni on tehnyt aktiivisesti vaikka mitä mm malli, urheilija, yrittäjä, tv - kasvo... Joel on melko passiivinen ja on tunnettu vain vanhemmistaan.
Kyllä hän oli julkkis jo kauan ennen sitä.
En edes tiennyt että on Harkimon kanssa naimisissa?
Hänhän on jääkiekkoilija Korpikosken eksä.