Nainen, kuinka sun kostuminen on muuttunut
vuosien kuluessa? Onko se muuttunut helpommaksi/nopeammaksi vai vaikeammaksi? T: m 26 v
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Näin 45-vuotiaana olen onnekseni elämäntilanteessa, jossa kostuminen voi tapahtua noin kahdessa sekunnissa. Tuntuu että pikkarit tulvii aivan välittömästi kun mies tulee ja tarraa takaapäin kunnolla kiinni lantiolta. Tms.
Aiemmin en kostunut, huonossa liitossa, millään muulla kuin armottomalla klitoriksen hinkkaamisella. Ja silloinkin hyvin vähän.
Kiva lukea että asiat on nyt paremmin! T: ap
En yhtään enää, ja siksi meillä liukkarit käytössä, kiihotun kyllä nopeasti ja tuntuu ihanalle -sekä munasarjat että kohtu poistettu.
Seksiä kyllä haluan , ja paljon.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään enää, ja siksi meillä liukkarit käytössä, kiihotun kyllä nopeasti ja tuntuu ihanalle -sekä munasarjat että kohtu poistettu.
Hienoa että kiihotut nopeasti ja saat tuntea ihania tuntemuksia sekä seksin halu on vahva! T: ap Ps. kohtaako sun halut miehesi kanssa eli pääsetkö toteuttamaan itseäsi niin usein kun haluat?
Tummelia ne emännät ennen sipas värkkiinsä jos ei muuten luistanu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että kiihotut nopeasti ja saat tuntea ihania tuntemuksia sekä seksin halu on vahva! T: ap Ps. kohtaako sun halut miehesi kanssa eli pääsetkö toteuttamaan itseäsi niin usein kun haluat?
Kyllä saan aina kun haluan. Miehelleni minun tyydytys on tosi tärkeää, ja nauttii siitä kovin.
Nuorempana kostuin herkemmin, mutta nyt liki nelikymppisenä kostuminen vähän vaihtelee kierron mukaan, vaikkakin edelleen kaikissa vaiheissa onnistuu hyvin. Jos olen polttanut pudia, liukkaria tarvitsee ihan ehdottomasti, koska pudi kyllä kuivattaa tehokkaasti limakalvot.
Näin 46-vuotiaana kostun kiihottuneena aivan litimäräksi ja orkun tultua on sänky tai lattia täysin märkä. Seksihalut on lisääntyneet merkittävästi iän myötä. Miehelle sitten onkin käynyt päinvastoin, halut kadonneet täysin ties minne taivaan tuuliin.
Nuorempana itselleni otti aikaa kostua enkä koskaan saanut nestemäisiä orkkuja kuin vasta nyt.
Mäkin kostun nykyisin enemmän kuin aiemmin ja seksihalut myös mulla lisääntyneet iän myötä. Tuntuu, et klitoriskin turpoaa isommaksi kuin ennen. Nytkin tekis mieli omaa miestä niin valtavasti, harmi, ettei ole saatavilla tähän hätään. N40+
Näin 45-vuotiaana olen onnekseni elämäntilanteessa, jossa kostuminen voi tapahtua noin kahdessa sekunnissa. Tuntuu että pikkarit tulvii aivan välittömästi kun mies tulee ja tarraa takaapäin kunnolla kiinni lantiolta. Tms.
Aiemmin en kostunut, huonossa liitossa, millään muulla kuin armottomalla klitoriksen hinkkaamisella. Ja silloinkin hyvin vähän.