Hengailetko paljain jaloin kotona?
.. tai missä nyt oletkin, vaikka kylässä tai mökillä? Minä olen huomannut, että ilman sukkia on vastenmielistä olla. Olen aistiyliherkkä, enkä pidä siitä kun paljaisiin jalkoihin osuu erilaisia pintoja ja niistä kerääntyy murusia/likaa ihoon. Tuntuu siis "likaiselta". Lisäksi minulla on kylmät jalat muutenkin, joten sukat lämmittävät.
Aika moni silti viihtyy paljain jaloin etenkin kesällä. Kumpaan ryhmään siinä kuulut? Nautitko nimenomaan sukattomuudesta?
Kommentit (9)
Kotona olen ilman sukkia. Meillä on imuri, kaksikin, joten eipä juuri ole niitä murusiakaan.
Kotona olen aina paljain jaloin. Kun tulen kotiin , otan heti sukat pois, mulla on aina lämpimät jalat.
Vain helteellä olen kotona ilman sukkia. On vanha talo jossa kellari hohkaa kylmää alla ja on laminaatit lattiassa niin on lattia liian kylmä. Ei vielä näillä lämpötiloilla tahdo oikein tavallisetkaan sukat riittää.
Ihan täysin nakkisillaan menen.
M55
Lämpimänä aikana olen paljain jaloin, muina aikoina käytän kotona villasukkia. Ne ovat niin löysät, etteivät purista mitenkään mutta pysyy jalat lämpöisinä.
Ihan kuin olisi omasta suusta. Olen täysin samanlainen, ja huojentavaa että en olekaan ainoa! :)
Olen aina kotona ilman sukkia. Riisun sukat samalla kuin kengätkin. Jalkani ovat aina lämpimät, jopa kuumat. Kylässä on välillä tukala olla pitemmän aikaa, kun täytyy olla sukat jalassa.
Olisi kiva olla, mutta 150-vuotiaassa talossa, jossa on alkuperäiset kivilattiat on tosi kylmät lattiat kesälläkin. Eli on aina jotkut "tohvelit" jalassa.
Tykkäisin olla paljain jaloin, mutta on niin huono ääreisverenkierto että varpaat muuttuu jääkylmiksi heti jos olen ilman sukkia, joten avojaloin oleminen onnistuu vain hellepäivinä auringossa.