Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun en itse tiedä niin kiinnostaa, minkälaisista asioista naiset juttelee miesten kanssa?

Vierailija
05.07.2025 |

Ravintoloissa ja puistoissa, ja varmaan kotonakin jutellaan paljon parisuhdemielessä. Ainakin naiset tuntuvat puhuvan kovin miehilleen, vaikka miehen suu liikkuukin vastavuoroisesti todella vähän.

Mutta koska en ole koskaan jutellut naisen kanssa, niin kiinnostavaa olisi tietää minkälaisia asioita näissä puheissa käsitellään?

T. M40

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me esimerkiksi puhumme oopperoista, kieliopista, kalastuksesta, autoista tai ihan vain ihmissuhteista - mistä nyt milloinkin.

Vierailija
2/13 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle mies puhuu. Koirista. TV-sarjoista. Jostain mitä haluaisi ostaa. Kivasta matkakohteesta, minne haluaisi kanssani lähteä. Huolista tai iloista lapsiin liittyen. Joskus politiikasta. Tai kertoo tuttujen ihmisten kuulumisia. Milloin mitäkin. Naisten kanssa puhutaan vähän niin kuin puhuttaisiin oikealle ihmiselle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me esimerkiksi puhumme oopperoista, kieliopista, kalastuksesta, autoista tai ihan vain ihmissuhteista - mistä nyt milloinkin.

Huh kuolisin silmäräpäyksessä.

Vierailija
4/13 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kohteliaisuuttaan ollaan muka kuuntelevinaan toisen kiihkeää selitystä omasta mielenkiinnon aiheestaan ja välillä vastaillaan suu kiinni että "mmm-m hmmmm mmmmm!"

Vierailija
5/13 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh kuolisin silmäräpäyksessä.

Kukin valitsee itselleen sopivimman tavan elää - ei välttämättä parisuhteessa.

Vierailija
6/13 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kenen miehen kanssa? Oman puolison vai jonkun ihan randomin kanssa jossain puistossa pitää alkaa jutella?

Minulla on tuttuja miehiä joiden kanssa juttelen paljon kaikenlaisia asioita, ei oikeastaan eroa mitenkään muuten siitä mitä puhun toisten naisten kanssa, kuin että mitään kovin intiimiä en puhu toisten miesten kanssa joka liittyy omaan parisuhteeseen, se ei tunnu kivalta että minä puhuisin toiselle miehelle miehestäni tai että mieheni puhuisi minusta toiselle naiselle liittyen meidän ihan henkilökohtaisiin asioihin.

Mutta toki parisuhteista ja ihmissuhteista puhutaan ihan yleisellä tasolla ja omastakin parisuhteesta pinnallisemmalla tavalla. Minulla on alaisista suurin osa miehiä, ja monien kanssa jutellaan aika syvällisiäkin asioita, kipeitä asioita, varsinkin he kertovat asioistaan minulle, koska työskentelen sosiaalialalla niin se kuuluu työhön, että on luottamukselliset välit. Mutta ylipäätään puheenaiheet voi olla mitä vaan maan ja taivaan välillä. Eilen puhuttiin parin miehen kanssa oksentamispelosta, isovanhempien muistisairaudesta jne.

Vierailija
7/13 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään syvempiin vesiin. Yleensä lohdutan ja kuuntelen.

Vierailija
8/13 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kives- tai tissinalushiestä.

Vierailija
9/13 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle naiset saattaa sanoa että nyt on pakko painua paskalle. Tai että huomenna on kaverin synttärit. Hienovaraisesti suhdetilannettani saatetaan tiedustella että "miksi et ole naimisissa?" Tai "anna kun korjaan kauluksesi." kun etsivät veruketta koskea minua hyvässä tarkoituksessa. Naiset puhuvat mistä haluavat. Jopa eksien huonosta käytöksestä.

Tänään naapurin Kati halusi tietää, miksi luen hirveän paksua kirjaa japanilaisista kirjainmerkistä, raamattua paksumpi, ja sillä vasta oppii lukemaan japania.

Vierailija
10/13 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääkeskustelu lähtenyt laukalle?

Vierailija
11/13 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääkeskustelu lähtenyt laukalle?

NUUUUH!

Vierailija
12/13 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia juttuja puhutaan kuin toisten naistenkin kanssa. Vähän kaikesta mahdollisesta.

Vierailija
13/13 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap :( 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi