Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen laihtunut nyt 51kg

Vierailija
04.07.2025 |

Aivot ei meinaa pysyä muutoksen perässä, peilistä katsoo edelleen takaisin se valtava läski vaikka paino on pudonnut 110kg->59kg.

Tavoite on 50kg.

Miten te jotka olette ison muutoksen tehneet, olette saaneet aivot mukaan muutokseen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kanssa tapahtuu itsestään. Mä laihdutin hitaasti 120 kg -> 67 kg, nyt tavoitepainon saavuttamisesta on 4 vuotta. En mä enää itseäni valtavan läskiksi koe. Mutta siinä alkuun pitkään aikaa tuntui, että aina olin vaan yhtä valtava lyllerö. Vasta kun aloin ottaa itsestäni kuvia edestä, takaa, sivuilta aina joka 10 kilon pudotuksen jälkeen, aloin nähdä muutoksen. 

Vierailija
2/7 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kerrytit ylipainon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä laihtuminen ollut maltillista ja useiden vuosien kuluessa. Lähtöpaino 105kg ja nyt tänään aamulla 78,3kg. Alan olemaan jo melko tyytyväinen tähän ja minun pituiselle 183cm miehelle jo normaalipainon rajoissa. Kai se vaan ap pitää hyväksyä se totuus, että on nyt laihempi kuin ennen.

Vierailija
4/7 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivot tosiaan vielä pitkään mieltää kehon isommaksi kuin se on. Vie oikeasti vuosia että aivot ja keho tuntuvat olevan samaa paria.

Vierailija
5/7 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kerrytit ylipainon?

Ole ollut lapsesta asti hyvin lihava, painoin jo kolmannella luokalla 90kg. On ollut valtava työ siinä, että olen opetellut syömään oikein ja tuntemaan tunteita ilman ruokaa. -Ap

Vierailija
6/7 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau hienoa, ja onnea! Pystyisinpä minäkin.

Vierailija
7/7 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet lihottanut itsesi tuollaiseksi syöttöemakoksi ylipäänsä?