YÄK YÄK! Sovitin just viime kesäisiä lantiofarkkuja, ja mitä huomasinkaan!
Lanne- ja vatsaläskit tursuaa ikävästi sivuilta ja massu jopa osittain vyöryy farkkujen " yli" ..! Ja siis lihonut olen ehkä 5kg, eipä ois uskonut, että tämmöinen ero muutamasta kilosta!
Eli tässä vielä yksi, joka kevään korvalla alkaa dieetille. Nähtävästi kroppa on muutenkin lösähtänyt, koska eihän 5 kilon lisäyksen pitäisi noin hirveää vyörymisefektiä aiheuttaa? Eihän?
Kommentit (9)
Joko olet aloittanut kovan dieetin? Minä meinasin näin alkuun käydä tänään illalla uimassa, ja josko sitten lisäisi viikko-ohjelmaan sen kahden lenkin kaveriksi vielä kolmannen. Ja salaattia kai sitä on alettava pääruuaksi popsimaan, että pääsee vauhtiin..
ap
ja 2,5kg on lähteny, silti ikävästi hyllyy kun tanssin säkkijärven polkkaa
t 3
Ma mahdun hyvin samoihin farkkuihin kuin ennen kaksosten syntymaa ja 2 vkoo synnytyksen jalkeen. MUTTA. Kas kummaa makkaroita pursuaa yli farkuista, mita ei silloin tapahtunut. Aikaa kulunut n. 2v. Paattelen, etta aiemmat lihakseni ovat muuttuneet laskeiksi ja siksi on kaynyt nain. YOK!
itsellä heittelee paino n. 4 kiloa suuntaan ja toiseen,
olen ainaisella laihdutuskierteellä jatkuvasti.
painon ollessa alimmillaan olen tyytyväinen itseeni,
mutta tuon 4 kilon tultua takaisin hyllyy keskivartaloni todella kaamean näköisesti!
olen siis omppuvartalo ja kaikki kertyy just tuohon mahaan, kylkimakkaroihin!
jotkut samat vaatteet menee edelleen kun mitä nuorena tuli käytettyä. Mutta - kaikki ei mene. Läskiä on kertyny reisiin, peppuun ja mahaan! Ihan tosi! En vois kuvitellakaan, että kulkisin 6v vanhoissa ennen lapsia käyttämissäni housuissa - nyt tursottaa ja roikuu vähän jokapuolelta!!
Ja minä kun luulin, että olen niitä syntymästään hyväkroppasia!!
t: 168cm ja 50-51 kg
aloin samasta syystä himodietille, uusia farkkuja en osta!