Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisia kultareunaisia nuoruudenmuistoja sinulla on? Minulla ei juuri mitään - ikäviä enemmänkin ja en ole huonoista oloista, mutta ne i

Vierailija
01.07.2025 |

Minkälaisia kultareunaisia nuoruudenmuistoja sinulla on? Minulla ei juuri mitään - ikäviä enemmänkin ja en ole huonoista oloista, mutta ne ihmissuhteet, ne ihmissuhteet...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudessa meidän kunnassa oli nainen kunnanvaltuutettuna, tämä siis suht pienessä eteläsuomalaisessa kunnassa jonka talous oli retuperällä jo ennen 90-luvun lamaakin.

Asuimme tasakattoisessa 70-luvun omakotitalossa, jonka pihalla oli muutamia omenapuita. Kerran kiipesin yhteen niistä puista, ja onnistuin katkaisemaan useamman oksan ja samalla uudet housuni repesivät. Tästä hyvästä isä pieksi minut auton akkukaapeleilla.

Sain viettää kesiä enon luona Savossa, koska vanhemmilla ei ollut varaa lomamatkoihin, mökkeihin tai oikeastaan mihinkään. Enon luona sain tehdä erilaisia maatalon töitä, lehmien lypsyä, heinätöitä jne. Niistä tykkäsin. Yöt nukuin talon vinttikamarissa, jossa eno käytti minua aina toisinaan seksuaalisesti hyväksi. Muistan vieläkin jaloviinan hajun hänen huohotuksessaan.

Vierailija
2/2 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaika oli kivaa. Olin ollut koulukiusattu ja yksinäinen, mutta opintojen parista löytyi kavereita ja ensimmäinen poikakaverikin. Hänen kauttaan pääsin kaveripiireihin, istuttiin milloin missäkin yliopiston lähistön kuppiloissa maailmaa parantamassa, osallistuttiin opiskelijarientoihin jne. Ja ne opinnotkin oli tosi mielenkiintoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla