Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako Hulluille Päiville lähteä niiden VAUVAKENKIEN ja Footin sandaalien takia?

28.03.2007 |

Joutuisin ottamaan lapset mukaan (toinen rattaissa) ja mietin, kannattaako ollenkaan lähteä vai menenkö vasta illalla yksin? Silloin ei ole kengissä varmaan enää kokoja jäljellä. Millaiset ne vauvakengät (hassu nimi siinä kuvastossa) on? Onko vuori nahkaa? Joku kirjoitti toisessa pinossa, että oli huonot. Miksi? Ne Footin sandaalit kyllä kiinnostais tolle 3,5-vuotiaalle. Nyt on käytössä vuosi sitten Hulluilta päiviltä ostetut Footin pestävät lenkkarit, jotka on ollut hyvät. Mä olen käynyt rattaiden kanssa vain kerran Hulluilla Päivillä (piti näyttää niitä Brion edustajalle, muuten en ois mennyt silloinkaan) ja ahdistaa jo valmiiksi ajatus siitä, etten pääse siellä eteenpäin, enkä mahdu mihinkään hissiin... Mutta jos menis vaan suoraan sinne lasten kenkien luokse ja parkkeerais rattaat sivummalle (ja toivoisi, että 3,5 v pysyy siinä rattaiden vieressä siskonsa kanssa odottamassa!). Kannattaako noiden kenkien takia mennä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kantakappi oli ainakin 27 kokoisessa kengässä ihan lötkö.

Vierailija
2/12 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta kyllä siellä oli tänä aamuna paljon vaunuja ja näyttivät pärjäävän. Jonot kassoille ovat vain tosi pitkät.

Vauvakengissä ei varmaan ole enää tyttöjen kokoja pahemmin jäljellä (Keskustassa). Ostin viimeiset 26 kokoiset ja 28:ia oli vissiin kahdet (n. klo 9). Mielestäni ne olivat hyvät, mutta en ole mikään huippu asiantuntija.

Footin sandaalitkin tuli ostettua kokoa 27. Niitä oli vielä paljon ja olivat mielestäni myös hyvät. Siellä oli myös Kangaroo ja Nike lenkkareita.

Muuten siellä oli mielestäni aika paljon kivaa vaatetta ainakin kohta 1 ja 4 vuotiaille tytöille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

stä tai marketista samaan hintaan. Kunnollisia nahkaisia sandaaleita, T-mallilla etsin eli ehkä siksi näin kriittinen mielipide.

Vierailija
4/12 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin ne sandaalit pojalle, olivat minusta hyvän ja tukevan oloiset. Sellaisia urheilumallisia etsinkin ja nuo sopivat siihen tarkoitukseen hyvin. Hintakin oli minusta edullinen.

Vaunujen kanssa en kyllä lähtisi sinne mistään hinnasta. Kävin juuri äsken ja ihmettelin äitejä, jotka olivat siellä ryysiksessä huutavien lasten kanssa. Ei se lapsille kivaa ole eikä äideillekään.

Vierailija
5/12 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin keskustassa ennen klo 10 ja aika vähän näytti niitä ensiaskelkenkiä olevan.Footin sandaaleja oli näköjään varattu reilusti niitä oli isot laatikot täynnä aina koon mukaan lajiteltuina.

Vierailija
6/12 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä kovasti. hain aamulla isommat tätä kesää varten. Minusta on ihan hyvät ja tukevat perussandaalit, sen verran hyvät, että viimevuotiset jäävät odottamaan keskimmäisen kasvamista ja ehkä menee jopa tälle masuasukille joskus tulevaisuudessa.

Ensiaskelkenkiä en katsonut.

Vaunujen kanssa olen ollut useampana vuonna liikkeellä, kyllä siellä jollain tavalla onnistuu liikkumaan. Tänään oli vain enemmän porukkaa kuin aiemmin. Tai vaikutti se, että olin paikalla vasta yhdeksän jälkeen, usein olen ollut jo kahdeksalta.

Vierailija
7/12 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaleanpunainen (nyt pinkki). Varmasti kenkänä ihan ok, mutta kengän päällinen on keinomateriaalia joka oikein imee itseensä likaa, eli olivat tosi nopeasti törkeän likaiset ja sisäpohja taas on hyvin vaalean harmaata mokkaa joka meni varpaiden alta heti ihan mustaksi, koska mokkaan tarttuu niin helposti likaa (tietty hyvä että luonnonmatsku mutta mokaa ei kovin hyvä idea).

Vierailija
8/12 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meillä oli viimekeväiset Footin sandaalit käytössä viime kesän ja aivan törkeännäköiseksi menivät. Lisäksi tarrat eivät pysyneet enää loppukesästä kiinni, joten uudet oli ostettava, vaikka olisivat vielä koon puolesta mahtuneet. Isommalla tytöllä oli Din Sko:sta ostetut halvemmat sandaalit ja olivat laadultaan aivan eri luokkaa kuin nuo Footit.

Nyt saavat kyllä minun osaltani jäädä kauppaan enkä voi kyllä kokemukseni perusteella niitä kenellekään suositella.

Vierailija
9/12 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tämänvuotinen tyttöjen väri onkin kyllä varmasti parempi, sillä se viimevuotinen vaaleanpunainen imi tosiian heti kaiken lian ja melkein ekan käyttökerran jälkeen sandaalit olivat tosiaan ihan nuhjuisen näköiset. Meilläkään ei pysynyt tarrat enää loppukesästä kiinni ja olivatkin sitten käyttökelvottomat.

Vierailija
10/12 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin itse niiden takia hulluille päiville, mutta olisin voinut jättää menemättä... Kuten joku muukin kirjoitti, kantakappi oli tosiaan ihan lötkö! Lisäksi pohja taipui lähes kaksi kerroin. Itse olisin saanut vikan parin kokoa 25 (poikaväri), mutta jätin sinne. Ensiaskelkenkä - just joo! Ei edes ollut tukeva. Varmaan jotakin jäännöserää?

Vierailija
11/12 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

superfitin ensiaskelgät olivat ihan ok. Liian tönköissäkin lapsen on paha kävellä. Kenkä taipui ihan sopivasti, ei liikaa. Kantatapin fletkuus oli ainoa miinus.

Vierailija
12/12 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin tänään Keskusta Stokkalla klo 10-12, eikä lastenosastolla ollut pahaa ruuhkaa. Ihan hyvin pääsi raattailla kulkemaan. Meillä tosin kuopus 8kk liinassa ja esikoinen melkein 3v käveli. Eli saatoin parkkeerata rattaat vähän kauemmas. Ja esikoinen meillä kyllä rakastaa käydä kaupassa, etenkin jos ostetaan hänelle uusia vaatteita. Isäänsä tullut :' ).

Kyllä tosin munkin mielestä pienet vauvat ja sellaiset lapset jotka eivät shoppailusta nauti, niin kuuluvat jonnekin muualle kuin hulluille päiville. Kyllä suretti katsoa kuin aivan pikkuinen vauva huusi ensin isänsä sylissä ja sitten vaunuissa ihan kauhuissaan. :(