Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bambufleece kestovaippaan, ompeluohjeita?

27.03.2007 |

Mulla on 1,5m bambufleecea, kuinka kannattais ommella fuzzeihin imuja? Teenkö valmiita pötköjä vai taiteltavia? Kuinka monta kerrosta pitää laittaa? Poika (10kk) on kyseessä, kannattaako edessä olla enemmän imukerroksia? Pitääkö kangas pestä ennen ompelua, kun sen ei pitäisi enää kutistua? Kutistuuko silti?

Olen aika kädetön ompeluhommissa joten kaikki vinkit otetaan vastaan, en halua pilata koko kangaspalaa :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelisin pesemään bambun ennen ompelua.. ainakin itse olen pessyt aina. yleensä bambukankaan kutistuu aina jonkin verran ekoissa pesuissa. sehän on vähän että mistä tykkää.. että minkä mallisia imuja haluaa tehdä. tiimalasin malliset vaan tulee vähän tönköiksi jos haluaa tehdä ihan semmosia että yksistään riittää. aika monta kerrosta kun tarvii. lisäksi voi olla hankalahkoa ommella esim 5 kerrosta yhteen. itse oon tehnyt tiimamallisia pötköjä kahdesta tai kolmesta kerroksesta ja käyttänyt niitä sitten lisäimuina sisävaipoissa tai sitten taskuissa jonkun muun imun kanssa. suosikkejani ovat 2 tai 3 kerroksiset taiteltavat imut. jos tekee esim kaksi kerrosta ja kolmeen osaan taiteltavan, tulee siis jo 6 kerrosta yhteensä mikä on jo tosi hyvin! tai 3 kerrosta kolmeen osaan, vielä parempi. riippuu tietysti myös vaipanvaihtotiheydestä kuinka paksuja imuja kannattaa tehdä. semmoinen fuzzin pituus x 35-40 cm oisko hyvä koko? tai sitten jos eteen haluat lisää imua niin tee vähän pitempi imusta jotta saat taitettua sitä edestä paksummaksi. tosin saattaa tulla ehkä vähän tönkkönen jos kerroksia on jo valmiiksi 6-9..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla