Onko pieni kumpu ok 40vee miehellä vai parempi ilman?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Dad body on ihan jees.
Dadbod on jees, kunhan kropassa on myös lihaksia. Pehmoinen ja narukätinen pömppövatsamies on kauhea. Sori.
Kai sitä vähän vatsaa saa miehellä olla.
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin käy.
Että kunhan miehen saisi?
Ei haittaa kumpu. Mulla on seksisuhde harteikkaan ja työllä lihaksensa kasvattaneen miehen kanssa jolle on iän myötä tullut vähän vatsaa. Seksikäs ja komea mies kaikinpuolin ja himoitsen häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin käy.
Joo. Miehiä on tunnetusti hyvin vaikea saada. Vain top 10% instabeibit saa miehiä, kaikki muut jää ilman 😫
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa kumpu. Mulla on seksisuhde harteikkaan ja työllä lihaksensa kasvattaneen miehen kanssa jolle on iän myötä tullut vähän vatsaa. Seksikäs ja komea mies kaikinpuolin ja himoitsen häntä.
Sit sä heräsit.
Miehellä oli nuorena littana maha. Nyt on kunnon kumpu, ja koskaan ei ole ollut niin seksikäs kuin nykyään. Ollaan oltu yhdessä 25 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit sä heräsit.
Mikä sun ongelma on? Mua oikesti ärsyttää kun tänne ei voi mitään nykyään kirjoittaa ilman, että joku on siinä vinkumassa trolliksi tms. Kuinka tyhmä pitää ihmisen oikeasti olla, että epäilee kaikkea trolliksi?
Mä olen aikuinen nainen jolla on seksisuhde aikuisen miehen kanssa. Sekös sua ämmää vi tuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä oli nuorena littana maha. Nyt on kunnon kumpu, ja koskaan ei ole ollut niin seksikäs kuin nykyään. Ollaan oltu yhdessä 25 v.
Toisaalta kuolee pian sydän- ja verisuonisairauksiin.
Näyttää olevan tasainen äänestys 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit sä heräsit.
Mikä sun ongelma on? Mua oikesti ärsyttää kun tänne ei voi mitään nykyään kirjoittaa ilman, että joku on siinä vinkumassa trolliksi tms. Kuinka tyhmä pitää ihmisen oikeasti olla, että epäilee kaikkea trolliksi?
Mä olen aikuinen nainen jolla on seksisuhde aikuisen miehen kanssa. Sekös sua ämmää vi tuttaa.
Se on joku katkera manletti 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit sä heräsit.
Kyllä tollanen miehen himoitseminen kuulosti kioskikirjallisuudelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin käy.
Vastasin kysymykseen, että itselleni miehen vatsan muoto ei ole mitenkään merkitsevä asia. Kunhan nyt jossain kohtuudessa pysytään. Minulla on ihan muut kriteerit miehille.
Kyllä aikuisella miehellä kumpu. Pojilla sitten ne littanat vartalot.
Tarkoitatko hautakumpua? Eiköhän se määräydy hautausmaan käytäntöjen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit sä heräsit.
Kyllä tollanen miehen himoitseminen kuulosti kioskikirjallisuudelta.
Oletko sä oikeasti noin tyhmä? Miksi nainen ei muka voisi himoita miestä? Mitä hel vettiä oikeasti? Onko naisen seksuaalisuus ja himot tosiaan noin outo asia joillekin? Kaikkea hel vetin paskaa täältä saakin taas lukea.
Mä todellakin himoitsen tuota miestä. Tietenkin. En kai mä nyt jumaliste haluaisi seksiä miehen kanssa jota en himoitse.
Kävin treffeillä erään kivan miehen kanssa ja vahingossa käteni osui hänen vatsaansa joka oli pehmeä kuin hyytelö. En tavannut häntä enää uudelleen.
Dad body on ihan jees.