Käytkö Yhdysvalloissa shoppailemassa ja huvittelemassa?
Kuinka pitkiä matkoja teette? Millä lennätte? Mitä ostatte tuomisiksi? Ruokapaikkavinkkejä? (lähinnä edullisista ketjuista) Entä majoitus ja liikkuminen?
Motel6-ketju olisi edullinen, jos on vuokra-auto. Emme ole koskaan käyneet.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Tässä maailmantilanteessa ja Trumpin ollessa johdossa? Pitää olla idiootti jos tuollaista edes suunnittelee.
Olin menossa shoppailemaan, enkä Trumpille kylään. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä maailmantilanteessa ja Trumpin ollessa johdossa? Pitää olla idiootti jos tuollaista edes suunnittelee.
käyt varmasti Venäjälläkin?
Vierailija kirjoitti:
Niin tyhmään maahan en mene enkä halua mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuhan pidät huolta ettei kännykässä ole mitään tuomittavia kuvia tai viestejä. Samoin some on syytä perata läpi ennen matkaa ja mm. Facessa poistaa kaikki kaverit, jotka on laittaneet mitään kritiikkiä nykyisestä hallinnosta. Hauskaa reissua!
Menen ennemmin Kanadaan tai Ranskaan.
Japani on suosittu myös.
Ei kannattaisi. Tässä poliittisessa maailmantilanteessa sieltä lähetetään hyvin nopeasti El Salvadorin vankilaan. Sanotaan, että matkailu avartaa. Juuri nyt en suosittele!
Suosittelen shoppailua Ranskassa ja Italiassa. Suoraan alan liikkeissä, ei halpaketjuissa.
Käyt varmaan Dubaissakin ranta- ja shoppailulomalla.
Joillain ei ole minkäänlaista käsitystä ihmisoikeuksista ja maailmanpolitiikasta.
Motellit ja tuollaiset hotellit ovat kaikki lähes samanlaisia. Yleensä niiden vieressä on parikin burgerpaikkaa, tai muuta pikaruokaa. Aamiainen voi olla rasvamättö tai sitten pelkää pullaa ja mehua. Motel6 taisi olla ok, aamiaisen suhteen, mutta voin muistaa väärinkin. Auton vuokran säästää, jos niissä majoittuu. Kaikkiin hintoihin tulee verot päälle. Myös hotelleihin.
Lennät jenkkeihin, että voit shoppailla halvalla? Mietipä nyt vielä.
Viimeksi vuosi sitten käytiin. Suosittelen kyllä ihan hotellia. Meillä oli kerran tuollainen motelli ja oli ankea. Savuton huone, mutta haisi aiva jäätävästi tupakalle. Hyvää ruokaa saa kaikkialta. Hintoihin vaikuttaa, missä matkustaa. Viimeksi oltiin New Yorkissa.
Kahdesti käynyt. Huvittelin kyllä mutta shoppaillut en. Ostin tosin matkamuistomyymälästä kliseisen magneetin jossa lukee I <3 NY. Se pitää toisinaan papereita jääkaappini ovessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti! Mutta kun se Rumppi...
Shoppailemaan Yhdysvaltoihin, mutta aiot asua Motel Sexissa? Et kai ole tosissasi🤣
Ei kyllä tällä hetkellä kannata lähteä shoppailemaan jenkkeihin. Hinnat on pilvissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halvempaa tilata se maga-lippis, kuin maksaa lentoja ja majoituksia sen takia.
Hotellit maksavat kolminkertaisesti ainakin roadtripeillä. Vaikka motelli voi olla karukin, niin ei se ole sitä aina. 250 euroa hotelliyöstä ei myöskään takaa mitään ihmeitä ja huone on aina huonompi kuin S-hotelleissa. Uberilla on halpa mennä keskustoissa.