Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos, kiitos, kiitos

Vierailija
27.06.2025 |

Hyvä elämä. Kiitos, että olet suojellut minua. Olen kipuillut. Olen odottanut. Ja kohta, kaiken jälkeen, saan palkinnon. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä voitit?

Vierailija
2/8 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. 

Itse olen taas tehnyt valtavasti töitä elämässä saadakseni hyvää jatkoonkin ja odotan myös palkintoani. 

Eteenpäin päivä kerrallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä voitit?

Tajusin, että elämä on suojellut minua. Kuitenkin, kaiken jälkeen. 

Voitin ihmiselämän. 

Vierailija
4/8 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä voitit?

Voitin ihmiselämän. 

Ok. Mä luulin että meillä kaikilla on se jo ihan syntymästä asti. Ehkä mä sitten olin väärässä 😒

Vierailija
5/8 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä voitit?

Voitin ihmiselämän. 

Ok. Mä luulin että meillä kaikilla on se jo ihan syntymästä asti. Ehkä mä sitten olin väärässä 😒

Elämää voi elää eritavalla. Paremmin. Meillä on kuitenkin vain tämä yksi elämä. Sen puitteissa on tehtävä valintoja. 

Vierailija
6/8 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä voitit?

Voitin ihmiselämän. 

Elämää voi elää eritavalla. Paremmin. Meillä on kuitenkin vain tämä yksi elämä. Sen puitteissa on tehtävä valintoja. 

Tajusin, että ansaitsen olla rakastettu. Ansaitsen rinnalleni ihmisen, joka rakastaa vain minua ja on uskollinen. Vaikka elämässä ei olisi rikkauksia. Tavallinen, turvallinen ja luottamusta oleva elämä on paras. 

Vierailija
7/8 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä voitit?

Voitin ihmiselämän. 

Tajusin, että ansaitsen olla rakastettu. Ansaitsen rinnalleni ihmisen, joka rakastaa vain minua ja on uskollinen. Vaikka elämässä ei olisi rikkauksia. Tavallinen, turvallinen ja luottamusta oleva elämä on paras. 

Vaikka minusta ei tulisi koskaan menestynyttä. Niin siltikin, se on oikea valinta. Se, että elää elämäänsä ihmisen kanssa, josta tietää, että on hänelle se yksi ja ainut. 

Vierailija
8/8 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän sitten kun olen voittanut lotossa miljoonia,tai saanut kunnon perinnön,voi lähteä täältä r y c c ä n kainalosta mukavampaan ja turvallisempaan paikkaan...ja elää "lännen malliin"..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä