Terveiset Espanjan lomalta! Olen tutustunut täällä nuoreen ruotsalaisnaiseen, jolla on vähän ailahteleva luonne.
Täällä Espanjassa on tullut vietettyä lomaa, joka alkaa kohta loppua. Tutustuin nuoreen ruotsalaisnaiseen, joka jo ensikohtaamisella sanoi minua suomijuntiksi, joka luulee itsestään liikoja. Sainpa kuulla myöskin olevani "finnjävel". Myöhemmin nainen pyysi kuitenkin melkeinpä ääni väristen sanojaan anteeksi, koska hänelle oli tullut niistä paha mieli. Sen jälkeen ollaan muutama kerta juteltu, kun ollaan oltu samassa paikassa iltaa viettämässä. Nainen on yhä sanonut, ettei välillämme ole mitään. Olen sitten katsellut vähän muita naisia, niin siitäkös tämä ruotsitar kiihtyä meinasi. :D. Yhtenä iltana kun oltiin molemmat vähän juotu, niin minä katsoin, että hän pääsee kaupungilta turvallisesti hotellille. Sitten tuli jo kiitoksiakin ja kehuja, että olen herrasmies.
Mitähän neito mahtaa todellisuudessa ajatella minusta? Onko kiinnostusta, muttei pysty hyväksymään sitä, että olen ruotsalaiselle alempaa tasoa oleva "suomijuntti"?