Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla pitkät hiukset ja tekisi mieli saada niihin jotain uutta väreillä, mutta

Vierailija
26.03.2007 |

olen niin usein joutunut pettymään kampaajalla, että en tiedä pitääkö tässä vaan tyytyä tähän vanhaan kuontaloon.

Kun pyytää vaaleita raitoja, niin niistä tehdään hyvin ohuita ja loppujen lopuksi ne ei edes näy hiuksistani. Ja rahaa paloi sen 100 euroa.

Toinen vaihtoehto on, että värjätään alta vähän tummemmaksi kuin päältä ja taas sama tulos, ei mitään eroa vanhaan. Ja rahaa paloi sen 100 euroa.

Eikö kampaajat uskalla oikeasti vaalentaa tummia hiuksia tai tehdä oikeasti kunnon kontrasteja, vaikka asiakas sitä pyytää.

Pitäisikö etsiä, joku kuva seuraavalla kerralla ja pyytää samanlaista värjäystä vai miten ihmeessä saisin uuden luukin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat ainakin uuden ilmeen. =)

Vierailija
2/5 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen sitäkin miettinyt, mutta pidän pitkistä hiuksistani.

T:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikeasti: tummia hiuksia on vaikea lähteä kertavärjäyksellä mitenkään radikaalisti muuttamaan. Vaalennukseen menee monta kertaa. Sitä paitsi vaaleat raidat tummissa hiuksissa tekee vaan haisunäätäefektin.

Vierailija
4/5 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta miettiä mahdollisimman tarkkaan etukäteen, mitä haluaisit, ja vie tosiaan vaikka joku kuva mukanasi idean lähteeksi. Mulla on pitkä tukka, joka on värjätty tummemmaksi, noin maitosuklaanruskeaksi, plus yksi kaistale sivujakaukseni kohdalla selvästi vaaleaksi. Kun vaalea kaistale kasvaa ulos, sen voi piilottaa vaihtamalla jakauksen paikkaa, kunnes on taas rahaa kampaajaan :P

Vierailija
5/5 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin itse aikoinani kampaajaksi ja opettajat todellakin pakottivat tekemään asiakkaan toiveita vastaan. Muistan erään naisen joka pyysi koulussa vaalennusta,hän halusi platinablondit,EI oransiinvaaleata. Sanoin ok ja lähdin sekoittamaan väriä kun ope (vanha nainen) ilmestyi viereeni ja tiuskaisi ei kai toi ämmä oikeesti kuvittele että sille sovi vaaleet?! Ja siinä samalla tunki osan oranssia värikippooni. Voit kuvitella asiakkaan riemun kun näki keltaisen tuloksen. Että joisakin kouluissa opetetaan väheksymään asiakkaita. Siksi vaihdoin alaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä