Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en enää välitä seurustelusta

Vierailija
19.06.2025 |

lopetin vuosia sitten baarissa käynnin kun ei ollut enää aikaa ja pikkuhiljaa kaikki naiset joita toivoin parisuhteeseen jäi.

kun nyt mietin niitä naisia ja tilanteita joissa olen ollut naisista viehättynyt niin ne on mennyttä ja olen jotenkin kasvanut siitä ulos.

olen myös käynyt kaikki naistyypit läpi mielessäni eikä oikeastaan mikään niistä pukisi minun arkeani sen enempää kuin yksinolo tai väkisin jonkun kanssa oleminen.

muistan myös yhden kerran kun tein kaiken oikein mutta siltikään ei onnistunut.

jos minun pitäisi miettiä että joku nainen jakaisi arkeani niin se tilanne olisi äärimmäisen feikki ja teennäinen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ollut kiinnostunut seurustelusta enää 10 vuoteen. 10 vuotta sitten sain ison perinnön ja olin sitä ennen kiinnostunut monestakin naisesta ja naiset sanoi etten ole niitten tyyppiä ja yks nainen sanoi että tykkää pitkistä miehistä ja minä olen liian lyhyt. Sitten kun sain veljeni kanssa ison perinnön kun äiti kuoli niin kaksi naista joista olin ennen kiinnostunut olisivat heti halunneet seurustella kanssani. Veljeni lörpötteli yhdelle naiselle että saatiin perintö ja se nainen alkoi heti lähettelee viestejä minulle että voitaisko mennä treffeille ja voitaisko tavata ja saako tulla käymään. Meni maku naisiin lopullisesti. Olivat vaan rahan takia kiinnostuneita. En ole ollut kenestäkään kiinnostunut 10 vuoteen. Viime vuonnakin juttelin yhden naisen kanssa terassilla ja nainen olisi varmasti halunnut seksiä koska pyysi yöksi mutta minua ei kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla