Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moniko joutuu eroamaan Helsingin kaupungin tietoturvamurron seurauksena?

Vierailija
17.06.2025 |

300.000 ihmisen tiedot rikollisissa käsissä, joukossa turvasuojattuja jolla voi olla tiedoissa suoraan elämä pelissä. Moniko joutuu eroamaan tämän seurauksena?

Veikkaus, ei kukaan. Ei kuulu kaupungin tyyliin tälläinen vastuun kantaminen, se on voivoi jos tiedot vähän vuotaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä nyt turhia, kun ei ennenkään ole tarvinnut erota.

Vierailija
2/15 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt työttömänä olen erilaiisiin tehtäviin hakenut ja huomannut asiakkaana mitä oikein tapahtuu, olen ihmetellyt valintakriteerejä. Perustyötkään eivät onnistu monellakaan alalla. Välillä tuntuu, että huonoimmat valitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nyt työttömänä olen erilaiisiin tehtäviin hakenut ja huomannut asiakkaana mitä oikein tapahtuu, olen ihmetellyt valintakriteerejä. Perustyötkään eivät onnistu monellakaan alalla. Välillä tuntuu, että huonoimmat valitaan.

Puoluekirjalla pääsee töihin. Aiemmin demarien ja keskustan jäsenkirja oli avain valtion hommiin, nyt kokoomuksen ja persujen kanssa verkostoituminen on keino päästä hyväpalkkaisiin töihin, vaikka ei olisi osaamista.

Vierailija
4/15 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkavastuu, eli ei kukaan. Sori siitä.

Vierailija
5/15 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitä nyt turhia, kun ei ennenkään ole tarvinnut erota.

Ne saa ylennyksen ja palkankorotuksen.

Vierailija
6/15 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä virat jaettu Kokoomuksen ja vihervasemmiston kesken. Vastuunkantajia ei ole vielä palkattu.

Vierailija
7/15 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi meillä - Suomessa se nyt vaan on eri asia.

Vierailija
8/15 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse, vaikka alani oli muuta, hain ihan vakavissani linja-auton kuljettajaksi. Oli haastattelu ym. missä oli paljon hakijota. Noin kymmenen suomalaista eri-ikäistä miestä, sitten yksi jostain itä-euroopasta, joka ei osannut suomea. Ei yhtäkään naista, tai etelästä tullutta. Jotenkin he kuitenkin ovat hommissa.

Vierailija
9/15 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartiainen olisi saanut lähteä. Hirveä kimittävä porsas muutenkin. 

Vierailija
10/15 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla, koska työttömyystilastot nousisis entisestään, nyt ei ole oikea hetki lisätä yhtään työttömyyttä

Vierailija
11/15 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vartiainen olisi saanut lähteä. Hirveä kimittävä porsas muutenkin. 

Olikohan henk.koht. palkkaamia it-huippuosaajia sieltä Filippiinien tyttökaduilta? Arto odotti Mäkissä sen 2 minuuttia, mikä heillä molemmilla kesti suorituksissaan.

Vierailija
12/15 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilataan kampaviinerit johtoryhmän palaveriin ja käydään otkesin raportti läpi. Tapaus on käsitelty ja niiltä osin kunnossa.

Vierailija
13/15 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt kukaan eroa, ja mitään GDPR tms. korvauksia ei ole tulossa, koska kyseessä on julkinen taho joka on suojassa näiltä. Siksi julkisella puolella on meidän työvoiman heikoimman yksilöt työllistettyinä.

Vierailija
14/15 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä pormestarin vastuualueeseen kuuluu IT?

Vierailija
15/15 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä pormestarin vastuualueeseen kuuluu IT?

Taisi olla koulutuksen IT-järjestelmissä aukko