Minulle käsite ghostaaminen on uusi juttu. Olenkin ymmärtänyt että minulle on tämä temppu tehty useita kertoja. Ei tommonen kuulunut maailma
Minulle käsite ghostaaminen on uusi juttu. Olenkin ymmärtänyt että minulle on tämä temppu tehty useita kertoja. Ei tommonen kuulunut maailmaan ennen nykyisiä viestintävälineitä. Olen jo mummoihminen. Kauan mietin kaikenlaisia selityksiä ja joku miehistä sanoi kerran että olen liian tasokas hänelle. Ehkä olen sitten ollut joillekin muillekin.
Kommentit (4)
Minä deittailin kauan ennen mitään Tindereitä ja nettideittailuja ja kyllä minä useamman miehen silloin ghostasin kun ei vaan kiinnostanut yhtään enempää tutustua. Eikä kukaan tivannut syytä siihen.
Tommosta en kuitenkaan muista että ei olisi vastannut puhelimeen tai että ei saisi yhteyttä. En muista enää tarkoin miten asiat menneet mutta siis minulla suhteita jotka loppuneet ilman selitystä enkä tiedä miksi. En itse ole ollut se jättäjä vaan minut on jätetty. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ainahan tuo ghostaaminen on ollut elämässä mukana, ennen sitä vain sanottiin että hän ei enää vastaa tai häneen ei saa enää yhteyttä, on kadonnut näköpiiristä tms.
Eihän se mukavaa ole mutta joillakin ei riitä rohkeus kertoa suoraan asioita.
Ei se välttämättä rohkeuden puutetta ollut, ei vaan kiinnostanut eikä sitä ajatellut että se toinen ehkä olisi halunnut saada jotain vastauksia. Itse en jaksa ihmisiä jotka roikkuu anelemassa syytä miksi minua ei enää kiinnosta.
Ainahan tuo ghostaaminen on ollut elämässä mukana, ennen sitä vain sanottiin että hän ei enää vastaa tai häneen ei saa enää yhteyttä, on kadonnut näköpiiristä tms.
Eihän se mukavaa ole mutta joillakin ei riitä rohkeus kertoa suoraan asioita.