Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puolison iltamenot ja viestintä kotiin

Vierailija
13.06.2025 |

Miten teidän suhteessanne tehdään, kun lähdetään viihteelle?

Meillä molemmat laittavat viestin joko kun ovat lähdössä kotiin tai jos ilta vaikuttaa venyvän normaalia pidemmäksi (noin puolestayöstä vielä myöhemmäksi).

Kumpikaan ei ole kova juomaan, mutta tuntuu turvallisemmalta että kotona joku osaisi ihmetellä, jos ei ala kuulumaan vaikka kotiinlähtöviesti on jo laitettu aikoja sitten. 

Päädyimme tällaiseen toimintatapaan sen jälkeen, kun eräs ystävä ajoi hiprakassa pyörällä ulos tieltä, loukkaantui pahemmin ja puhelin lensi pöpelikköön. Kesti pari tuntia että sai apua.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on murheet, tunsin miehen joka kaatui pyörällä. löi päänsä kiveen ja kuoli. Oli siinä odottamista...

Vierailija
2/18 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pienet lapset ja molemmilla aikuisilla sovitaan yhdessä kotiintuloaika. Mikään ei vuta pahemmin pohtia kello 2 yöllä, aikookohan mies tosiaan joskus tulla kotiin ja nousta klo 8 viemään sitä lasta harrastukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet on murheet, tunsin miehen joka kaatui pyörällä. löi päänsä kiveen ja kuoli. Oli siinä odottamista...

Juuri tuollaisten onnettomuuksien takia on hyvä että puhelimessa on selvästi nähtävillä ilman näppäinlukituksen avaamista lähiomaisen yhteystiedot. 

Vierailija
4/18 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana asenne sulla, ai että😍

Vierailija
5/18 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlimme niin harvoin että kummallakaan ei ole mitään velvollisuutta kotiin päin, kun pääsee tuulettumaan

Vierailija
6/18 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimolla on tapana soittaa ja jättää puhelin auki kun alkaa nussimaan. Ei tarvitse odotella ennen aamua, on turvassa,  eikä ole sattunut mitään.

M33

Vierailija
7/18 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saatan unohtaa olla kotiin yhteyksissä jos on tosi hauskaa, kumppani on kyllä soitellut vähän kärttyisenä perään

Vierailija
8/18 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan kun olen lähdössä kotiin. Asutaan huitsin nevadassa ja mies ajaa autolla noukkimaan bussipysäkiltä

Vierailija
9/18 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole isäni enkä ole alaikäinen. Tulen kun tulen. En myöskään odota mieheni ilmoittavan mitään. Kumpikaan meistä ei juo alkoholia joten ehkä erilaista ryyppykuvioissa.

Vierailija
10/18 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama, laitetaan viesti. Mutta syynä molempien lapsuus alkoholistiperheissä.

Vierailija
11/18 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että mieheni ilmoittaisi. En tykkää yhtään valvoa ja odottaa huolissani. Hänestä olen kontrolloiva eikä minulla ole oikeutta vaatia raportointia

Vierailija
12/18 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me jaetaan muutenkin kaikki koko perheen kesken sijaintitiedot niin en näe syytä erikseen viestitellä

Vierailija
13/18 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä pienet lapset ja molemmilla aikuisilla sovitaan yhdessä kotiintuloaika. Mikään ei vuta pahemmin pohtia kello 2 yöllä, aikookohan mies tosiaan joskus tulla kotiin ja nousta klo 8 viemään sitä lasta harrastukseen.

Kotiintuloajat meillä myös. Olen herkkäuninen ja on vaikea nukahtaa uudelleen jos herään toisen kolisteluun.

Vierailija
14/18 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en elä missään alisteisessa kotikurisuhteessa jossa pitää raportoida kotiintuloajat kuin lapsi.

Vierailija
15/18 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotiintuloajat meillä myös. Olen herkkäuninen ja on vaikea nukahtaa uudelleen jos herään toisen kolisteluun.

Sairasta. Nuku eri huoneessa tai käytä korvatulppia. Miksi ihmeessä kukaan suostuu tuollaiseen? Lapsilla on kotiintuloajat, ei aikuisilla.

Vierailija
16/18 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, saa olla aika pahoja ongelmia alkon kanssa jos puolison on syytä murehtia missäs se oikein luuhaa

Vierailija
17/18 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairasta. Nuku eri huoneessa tai käytä korvatulppia. Miksi ihmeessä kukaan suostuu tuollaiseen? Lapsilla on kotiintuloajat, ei aikuisilla.

En ole tämä henkilö kelle kirjoitit, mutta mä en voisi nukkua korvatulpat korvissa. Pelkäisin etten heräisi palohälyttimen ääneen, ja kun lapset ovat vielä niin pieniä että lamaantuvat hälyttimen soidessa, on tärkeää pystyä reagoimaan tilanteisiin nopeasti.

Meillä ei ole kotiintuloaikoja, mutta silloin kun asuttiin pienessä yksiössä, pyysin miestäni menemään kaverille yöksi, jos olisi muuten tullut kesken mun unien kotiin. Nykyään kun asutaan isossa talossa, ihan sama. En heräile enää ulko-oven avaamiseen ja sulkemiseen yms.

Vierailija
18/18 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun talossa on teini-ikäisiä meneviä nuoria, ei tuu kauheasti murehdittua että pärjääkö mies.