Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eäonnistunut hiustenvrjäys kampaajalla. Uskallanko kokeilla sävyttää itse värillä?

Vierailija
12.06.2025 |

Muutama viikko sitten värjäsin kampaajalla hiuksia ja nyt ne ovat selkeästi oranssiin vivahtavat päänahan läheltä ja en pidä. Uskallanko laittaa jonkun kaupan sävyn päähän? Mitä merkkiä suosittelet? Laitanko vain päänahan alueelle ja jätän latvat värjäämättä? Mieluummin vaaleampi ruskea?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan

Vierailija
2/4 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydä heti samaan hintaan korjausta. se pitää tehdä heti kun tulet kotiin n 24h tai pesun jälkeen. et havainnut heti siinä paikanpäällä. tyvikin voidaan korjata, muista katsoa koko pään tyvi,myös syvät takaraivon niska tyvet. älä itse ryhdy . kampaajan velvollisuus on korjata, samaan hintaan. ja kun olette oppineet missä meni vikaan, sisäänajettu ja hän alkaa muistamaan mikä toimii sulla, vatii joskus useamman käynninkin,että nyt alkaa pelittämään se sun pyyntö. mutta nyt korjauta jos asia tuore. ja teette jatkosunnitelman tulevaisuutta varten.  

koskaan ei tiedä miksi jokin väri ei mene heti putkeen, syitä lukuisia-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pyydä heti samaan hintaan korjausta. se pitää tehdä heti kun tulet kotiin n 24h tai pesun jälkeen. et havainnut heti siinä paikanpäällä. tyvikin voidaan korjata, muista katsoa koko pään tyvi,myös syvät takaraivon niska tyvet. älä itse ryhdy . kampaajan velvollisuus on korjata, samaan hintaan. ja kun olette oppineet missä meni vikaan, sisäänajettu ja hän alkaa muistamaan mikä toimii sulla, vatii joskus useamman käynninkin,että nyt alkaa pelittämään se sun pyyntö. mutta nyt korjauta jos asia tuore. ja teette jatkosunnitelman tulevaisuutta varten.  

koskaan ei tiedä miksi jokin väri ei mene heti putkeen, syitä lukuisia-

Opettele lukemaan. Kampaajakäynnistä on jo MUUTAMA VIIKKO. 🤦🏻

Vierailija
4/4 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitostako me täällä tiedetään, kun et kerro edes hiusten väriä. Typerä olet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi