Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätitkö äänestämättä ja miksi?

Vierailija
24.03.2007 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa. Aiemmin olen seurannut esim. kaikki tv-väittelyt tosi tarkkaan puolueesta riippumatta. Nyt tämä raskaus ja uhmaikäinen esikoinen on vieneet voimat niin, että en ole pahemmin seurannut puolueiden kantoja.

Itse olen vakituisessa työsuhteessa, pieni palkkainen, kohta kahden lapsen äiti. Opintolainaa ja asuntolainaa löytyy. Esim. lapsista menee kuitenkin täydet hoitomaksut.

Eli olen aika tavallinen keskivertotallaaja. Asiat eivät ole huonosti, jos eivät nyt niin kovin hyvinkään. En usko että itseni kannalta on suurtakaan merkitystä mikä puolue on vallalla. Ehkä jos elämäntilanne olisi toinen, nousisi esiin epäkohtia, joihin haluaisi puuttua. Nyt ei vaan ollut mitään sellaista pinnalla.

Vierailija
2/4 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe että mikään puolue ajaisi erityisesti minun asioitani. Koska en usko että asiat muuttuvat kovin kummoisesti suuntaan jos toiseenkaan, miksi siis äänestää?

Jos lapsia olisi enemmän äänestäisin luultavasti vasemmistoa.

Jos olisin yrittäjä tai tiedossa olisi mittava perintö kannattaisi kääntyä kokoomuksen suuntaan.

Jos olisin hyvätuloinen duunari äänestäisin demareita.

Kun en ole näistä mitään, ei selkeästi erotu puoluetta, jota juuri minun kannattaisi äänestää.

Mitä ap itse äänestäisit tilanteessani?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

politikot on kieroja ei ne puollusta tavallisen ihmisen asiaa vaan jotain kokoomuskommunisteja minähän en äänestä!!!!

Vierailija
4/4 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vihreät saisivat päättää, tulevaisuudessa jokainen tuottaisi sähkönsä itse polkemalla tuvan nurkassa kuntopyörää, ja perhe elelisi mukavasti omiin tarpeisiin luomutuotetulla salaatinlehdellä ja porkkanalla. Vaatteet hankittaisiin kirpputorilta, kunnes kirpputorit lakkautettaisiin kun kukaan ei hanki enää uusia vaatteita sinne toimitettavaksi. Sen jälkeen kuljettaisi alasti luomuhenkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi