Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiltit joutuvat elämässään kärsimään

Vierailija
09.06.2025 |

Kiltit joutuvat elämässään kärsimään

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja mitäpä jos lopussa ei seisokaan kiitos?

Vierailija
2/21 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin vaan vähän menee. Itse olen ollut erittäin kiltti ja nyt joutunut vuosi vuodelta vähän luopumaan siitä erittäin kiltteydestä. Ja silti tulee lunta vaan tupaan hurjalla syötöllä. Taidan ryhtyä kus'pääksi niin täällä pärjää paremmin. Ei vaan en enää välitä oikeastaan kuin muutamasta ihmisestä. Muut saa mennä ja tehdä mitä haluaa, kunhan eivät vaivaa ongelmillaan enää koskaan. Kiintiö on nyt täynnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo totta. Nykyään vedän rajat tiukemmin kaikille ihmisten käytökselle minua kohtaan. 

No kyl porukka on vähentynyt. Saan olla rauhassa . 

Mietin että onko minun kasvatuksessa jotain pielessä. Ehkä tytöt kasvatettiin niin. Pojat sai tehdä mitä halusi. 

Oon harkinnut välillä kostoakin. Joillekin kun alkaa ketuttaa kaikki. 

Mut mitä se auttaisi. Ei mitään. Karma hoitaa sen. 

Ei oo musta miksikään psykopaatiksi ruveta. 

Taitaa olla liian myöhäistä. 

Vierailija
4/21 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheinen oli kiltti 70 vuotta eikä mikään eikä kukaan koskaan palkinnut siitä mitenkään. Päinvastoin kärsi elämässään hirmuisesti. Pahakin sai palkkansa, mutta kiltti ei saanut mitään koskaan takaisin päin.

Vierailija
5/21 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se niin vaan vähän menee. Itse olen ollut erittäin kiltti ja nyt joutunut vuosi vuodelta vähän luopumaan siitä erittäin kiltteydestä. Ja silti tulee lunta vaan tupaan hurjalla syötöllä. Taidan ryhtyä kus'pääksi niin täällä pärjää paremmin. Ei vaan en enää välitä oikeastaan kuin muutamasta ihmisestä. Muut saa mennä ja tehdä mitä haluaa, kunhan eivät vaivaa ongelmillaan enää koskaan. Kiintiö on nyt täynnä.

Minäkin olen päättänyt että seuraavassa elämässäni alan kusipääksi, oikein über-sellaiseksi, jännikseksi.

Vierailija
6/21 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopussa ei kiitos seiso, nähty ja koettu

Vierailija
7/21 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa "vahva kiltti" joka on hyvä muille ja kohtuullinen itselleen ja saa hyvää aikaan. 

Ole sellainen ja sinua tullaan kiitollisuudella muistamaan 

Vastakohta onn"heikko ilkeä" joka valittelee ja juoruaa mutta tekee vähän. Sellainen ihminen on merkityksellinen kuin pierun tuoksahdus hississä.

Vierailija
8/21 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Kiltteys kuppi tuli täyteen

Vierailija
9/21 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa "vahva kiltti" joka on hyvä muille ja kohtuullinen itselleen ja saa hyvää aikaan. 

Vastakohta onn"heikko ilkeä" joka valittelee ja juoruaa mutta tekee vähän. Sellainen ihminen on merkityksellinen kuin pierun tuoksahdus hississä.

Jokainen voi miettiä millainen on henkilö joka käyttää päivänsä kylvämällä itsekkyyttä ja toivottomuutta anomuumipalstoilla

Vierailija
10/21 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsin osuvia ilmaisuja. Vahva kiltti on paljon parempi kuin heikko ilkeä. :)

Vierailija
11/21 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen voi miettiä millainen on henkilö joka käyttää päivänsä kylvämällä itsekkyyttä ja toivottomuutta anomuumipalstoilla

Samalla on hyvä tehdä muuta, etsiä töitä ja harrastella

Vierailija
12/21 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaan mitäpä jos ei hoidakkaan? Mitä jos kaikkki oikeudenmukaiseen lopputulokseen uskominen/luottaminen onkin silkkaa valhetta? Mitä jos universumin laki onkin sellainen, että parhaansa yrittävä, epäitsekäs ja hyvä ihminen onkin uhri ja itsekkäät sekä pahat kusipäät korjaavat koko potin. Nyt ja aina?

Vierailija
13/21 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltit miehet joutuu yksin elämään koko elämän.

Vierailija
14/21 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jospa yrpä seisoo

Vierailija
15/21 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan mitäpä jos ei hoidakkaan? Mitä jos kaikkki oikeudenmukaiseen lopputulokseen uskominen/luottaminen onkin silkkaa valhetta? Mitä jos universumin laki onkin sellainen, että parhaansa yrittävä, epäitsekäs ja hyvä ihminen onkin uhri ja itsekkäät sekä pahat kusipäät korjaavat koko potin. Nyt ja aina?

Oikeudenmukaisuus ei voita vaikka kiltin puolesta niin toivoisia. Itsekäs, paha narsistinen henkilö = yleensä kusipää korjaa potin, koska uskaltaa käyttää kyynerpäätaktiikkaa. 

Vierailija
16/21 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vastavuoroisesti kiltti toisille kilteille ihmisille. 

Kiltteys tulee bumerangin tavoin takaisin. Saan esim. erittäin hyvää asiakaspalvelua.

Vierailija
17/21 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on järkeä päässä, ei tarvitse kiltinkään kärsiä.

Vierailija
18/21 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vastavuoroisesti kiltti toisille kilteille ihmisille. 

Kiltteys tulee bumerangin tavoin takaisin. Saan esim. erittäin hyvää asiakaspalvelua.

Yleensä kiltti tunnistaa kiltin, silloin homma toimii.

Vierailija
19/21 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kiltin on opittava vetämään rajoja. Kiltin ei tarvitse suostua kynnysmatoksi.

Vierailija
20/21 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen kiltin on opittava vetämään rajoja. Kiltin ei tarvitse suostua kynnysmatoksi.

Ei pidä ryhtyä kynnysmatoksi, lentävä matto on parempi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän