Uskotko, että täällä ja mediassa yleensä näkyvä persuviha on pelkkää niiden omaa neuroottisuutta?
Niillä on vaan luontainen taipumus vihaan ja muihin negatiivisiin tunteisiin. Sama joka ne mt-ongelmatkin naisissa varsinkin vasemmalla aiheuttaa. Siinä ei ole mitään sattumaa että juuri feministit järjestävät vitutusiltamia joissa vihataan ja vituttaa valkoiset heteromiehet. Totta kai juuri niitä vituttaa.
Sen näkee siitä miten persuja ja iigoria hoetaan täälläkin koko ajan koska ne asuu niiden vihaisessa päässä ja asiat menee tunteisiin. Ne on matalan testosteroninsa takia ideologisesti aivopesty vihaamaan valkoista heteromiestä ja itse ihan sujuvasti vähättelevät ja hyväksyvät rasismin Etelä-Afrikassakin.
Niiden pitää ihan periaatteessa tehdä juuri toisinpäin kuin persut tekee koska ne vihaa niitä ja viha sumentaa niiden ajattelun. Negative partisanship englanniksi. Ne rakastaa jotain ihan muualta tullutta Mehmettiä koska pitää sitä uhrina ja jonka vaimo tuskin saa mennä yksin ulos ja vttukin on silvottu ja tulee kulttuurista jossa vihataan vähemmistöjä ja siksi niillä alueilla on sotakin koko ajan. Niille sunnit ja shiiat on jo ihan liian monikulttuurista. Se on vaan niin kerta kaikkiaan naiivia.
Ne puolustaa asioita joita ne itse kertoo vastustavansa kunhan etnisyys vaan on oikea koska niiltä puuttuu arvot ja periaatteet ja siksi juuri ne on ne ihmiset historian väärällä puolella.
Mun mielstä kyllä aikuiset edes voisivat käyttäytyä ihmisiksi ja näyttää mallia nuorillekin, että asioista voi puhua, eikä vain mölistä omiaan.