Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mies tosissaan?

Vierailija
01.06.2025 |

Toki kukaan muu ei voi tietää kuin mies itse, mutta kysyn silti. Eli olen tuntenut miehen jo pidemmän aikaa. Aluksi ihastuimme ja nyt olemme rakastuneet toisiimme. Olen aika varma, että mies on rakastunut minuun. Silti jokin takaraivossa haluaa saada varmistuksen. Kysyin häneltä aiemmin, missä hän näkee itsensä muutaman vuoden kuluttua ja hän sanoi, että kanssani. Hän on myös puhunut seksistä, mutta ei kuitenkaan liian paljon. 

Oman tyhmyyteni takia sekä ongelmiemme takia olen jättänyt hänet useaan otteeseen. Olen ottanut opiksi, enkä sitä enää tee. Mies on kuitenkin pysynyt rinnallani ja jatkanut kanssani.

Olemne sanoneet toisillemme rakastan sinua. Usein minun aloitteestani. Kysyin häneltä myös hänen tulevaisuuden toiveensa ja hän sanoi, että kunhan olemme onnellisia.

Onko mies tosissaan kanssani?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se 🐷!

Vierailija
2/14 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se 🐷!

Ja minkähän takia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla tai sitten ei.

Vierailija
4/14 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma käytöksesi enemmän arvelluttaa

Vierailija
5/14 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat heikkolahjaiselta tai vaihtoehtoisesti olet teini. Minkäikäisiä te olette ja kauanko olette seurustelleet? Miksi kyselet tuollaista asiaa netissä? Mitä sinulle ylipäätään tarkoittaa olla tosissaan?

Vierailija
6/14 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tuo mies, olisin ainakin koko ajan varuillani sinun käytöksesi takia.

Vierailija
7/14 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon teillä on välimatkaa? Kuulostaa epävarmalta etäsuhteelta. 

Vierailija
8/14 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä tosissasi vai haluatko vain jonkun, joka ihailee sua?

Vierailija
9/14 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette aloituksen perusteella niin nuoria, että vastaus on ei. Haluaa vain seksiä ja sen takaamiseksi sanoo mitä tahansa ja lupailee tulevaisuutta yhdessä. Ei kannata miespuolisten puheita kovin vakavasti ottaa, eikä sitoutua liian aikaisin. 

Vierailija
10/14 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo useaan otteeseen jättäminen ole jo jonkinsortin kidutusta. Minä ainakin tulisin hulluksi.

M47

Vierailija
11/14 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole "tyhmyyttä" jättää joku, jonka kanssa ei tunnu hyvältä olla. Tuo ja se, että tarvitset jotain varmistuksia hänen aikeistaan, kertoo sen että hän ei ole sinusta luotettava tai tunnu muuten sopivalta. Ei kaikkien kanssa tarvitse niin vakavasti seurustella, voit nauttia esim. ihastuksen tunteesta jonkun kanssa, mutta ei kannata antaa toiselle valtaa tehdä olostasi ja elämästäsi turhan monimutkaista ja dramaattista. Lisäksi miehillä ja pojilla on yleensä meitä naisia huonommat kommunikaatio-, empatia- ja tunnetaidot, ja heille on helpompaa valehdella ja manipuloida toisia omaksi hyödykseen. Siksi he usein esim. sanovat rakastavansa, vaikka ovat oikeasti lähinnä välinpitämättömiä.

Vierailija
12/14 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse tosissasi? Vaikutat epävakaammalta kuin se mies.

Vierailija
13/14 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä siis ensimmäinen mahdollinen poikaystävä? Ensimmäiset ovat aina harjoituskappaleita, älä ota kaikkea liian tosissasi.

Vierailija
14/14 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen sanoo miehelle "minä rakastan sinua", niin mitä varteenotettavia vastausvaihtoehtoja miehellä on?

"Kiitos"

"Ok, kiva"

"Melko tummia pilviä, alkaakohan se sataa?"