Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua miten joillain hoikilla on niin tasainen keho

Vierailija
29.05.2025 |

Niin että mikään luu tai jänne ei piirry esiin ja polvetkin on ihan tasaiset ja solisluut piilossa. Vai olenko mä jotenkin poikkeuksellisen kulmikas?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme juttu.

Vierailija
2/14 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solisluiden täytyy näkyä, se on kaunista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin näkyy solisluut ja myös kyynärpäät, polvet jne. erottuu selvästi. En tiedä miten ne ei näkyisi, koska hoikalla on ohut rasvakerros ja samat luut kuin muillakin. Kai sen sitten täytyy olla vain erimallinen luusto.

Vierailija
4/14 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siro luusto. Jos taas luusto on vähemmän siro, näyttää paremmalta kun ei ole iiiiihan niiiiiin laiha.

Vierailija
5/14 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukkiruumis. 

Vierailija
6/14 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa.

Vierailija
7/14 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenteesta riippuu, samoin jos ei ole koskaan laihduttanut ja varsinkaan jojoillut, voi olla noin.

Vierailija
8/14 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmäkään.

Vierailija
9/14 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä. Mulla sixpackin alapuolella alavatsa pömpöttää. Varsinkin iltaisin. 

Vierailija
10/14 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakenteesta riippuu, samoin jos ei ole koskaan laihduttanut ja varsinkaan jojoillut, voi olla noin.

Mä en ole koskaan laihduttanut tai jojoillut ja silti mulla tököttää lonkkaluut näkyvillä, polvet on kunnon pallot ja esim. ranteissa olevat luut on esillä. Joillain menee vaan pelkkää tasaista linjaa.

Ap

Vierailija
11/14 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmilla voi olla noin kun on vielä ns. lapsen pyöreyttä. Viimeistään kolmekymppisenä se kyllä yleensä alkaa kadota. Harvinaista on jos ei. 

Vierailija
12/14 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan laihduttanut tai jojoillut ja silti mulla tököttää lonkkaluut näkyvillä, polvet on kunnon pallot ja esim. ranteissa olevat luut on esillä. Joillain menee vaan pelkkää tasaista linjaa.

Ap

Mitä sitten? Lonkkaluut ym. näyttää naisilla hyvältä. M

Vierailija
13/14 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä sitten? Lonkkaluut ym. näyttää naisilla hyvältä. M

Minusta ei, kun ne tekevät lantion seudulle ylimääräisiä kuoppia ja möykkyjä. Tasaisesti kaartuva lantio on kaunis.

Ap

Vierailija
14/14 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuten sanoin, VOI OLLA noin. Kyselit syitä.