Ahkera ihminen käy töissä ja maksaa itse omat laskunsa
Yhteiskunta arvostaa tällaisia kansalaisia ja hallitusten päätösten tulee olla aina tätä tukevia. Nyt olemme oikealla tiellä
Kommentit (14)
Miksi ammattilaisia ei sitten palkata vakituisiin töihin?
Oletko ap tuota mieltä vielä sitten, kun sairastut ja jäät työttömäksi.
No ei tarvitse olla ahkerakaan, kyllä laiskemmaltakin onnistuu vajaan 40 tunnin työviikko. Ja voitaisi olla vielä laiskempia ja siirtyä 4-päiväiseen viikkoon niin riittäisi työtä kaikille ja jokainen voisi maksaa laskunsa hankkeillaan. Vaikka tulot putoaisi sen vapaapäivän verran niin pärjättäisi silti.
Ap ei ole sellainen. Työssäkäyvä keskittyy töihin eikä palstalla roikkumiseen 7-23 työttömät aiheineen . Niin huono provo että pisteet tästä yrityksestä -5/5
Vierailija kirjoitti:
Miksi ammattilaisia ei sitten palkata vakituisiin töihin?
Voidaan säännöllisin väliajoin palkata uusi nostamatta aiemmalle palkkaa.
Menkää töihin turha täällä on päteä, mulla on jo eläke oventakana joten ei tarvitse miettiä työasioita.
Juuri noin tein monta kymmentä vuotta vaikka olen aika laiska mielestäni. Vaihdoin työpaikkoja kun tilaisuus tuli, pikkuhiljaa ja etenin aina vaan parempiin hommiin. Se kait on jokaisen tavoite, mahdollisimman hyvä palkka mahdollisimman helposti.
Idolisi Riikka ottaa velkaa ja tarjoaa niin hyvät edut että Kelgoldistani en luovu.
Jankkaaja jaksaa jankata. Jaksaa jankata. Jaksaa jankata. Jaksaa jankata. Hyvää yötä perspojat tutituti.
Ja saa sellaista palkkaa, millä ei tarvitse nostaa mitään tukia. Ei siis mitään minimipalkkaa, mitä jotkut riistäjät kokoaikaisesta työstä maksavat.
Kyllä työtä oikealla asenteella ja osaamisella varustetulle aina löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Jankkaaja jaksaa jankata. Jaksaa jankata. Jaksaa jankata. Jaksaa jankata. Hyvää yötä perspojat tutituti.
Nyt en ymmärtänyt? Jankkaatko vielä vähän lisää perspoika?
Olisin ahkera jos työnantajat ei ois ku si p äi tä ja ottaisivat töihin. Syytä heitä.
Tukia joutaa höylätä lisää. 300 kuukaudessa saa riittää.