Voiko miehellä olla hiivasienitulehdus...
Peniksessä, jos voi, niin miten tuo todennetaan tai minkä alan lääkärin vastaanotolle pitäisi mennä, sukupuolitautitestit olivat negatiivisia. Jos tietoa, niin kertokaa ?
Kommentit (18)
Voi jos panee hiivapildeä ilman kumia. Ei tarvitse mennä millekään lääkärille vaan hakee apteekista voidetta.
Voi olla. Mulla oli kerran hiiva ja ukko piti hoitaa kans, ettei jää kierrettä päälle. Apteekista vaan voidetta, ei tarvii reseptiä. Canesten nimeltään
Kokeilin Canesten voidetta ohjeen mukaisesti, mutta oireet jatkuvat.
Voi olla. Lääkäriä ei tarvi, vaan apteekista voi hakea voidetta. Mutta jos et ole varma mistä on kyse ja kyseessä ensimmäinen kerta, niin menisin lääkäriin. Ihan vaan terveyskeskukseen voi mennä.
Voi olla, minulla ei koskaan ole ollut, mutta jostain ex sen oli saanut, kehtasi vielä syyttää minua, luojan kiitos oltiin jo niin huonoissa väleissä ettei tarttunut minuun.
Ihotautilääkäri tai urologi, laboratoriokokeet.
Voiko tämä tarttua vessanpöntöstä?
Ihotautilääkäriin ja kyllä voi olla hiivasientä ja hyvin usein onkin, kun osa miehistä ei hoida hygieniaansa mitenkään. Voi olla muutakin ihotautia.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin Canesten voidetta ohjeen mukaisesti, mutta oireet jatkuvat.
Tilaa sitten aika lääkärille
Hiivaa ei pidä sotkea herpekseen. Jos ei canesten auta, kyse on herpeksestä. Siihen ei ole lääkettä.
Vierailija kirjoitti:
Voi jos panee hiivapildeä ilman kumia. Ei tarvitse mennä millekään lääkärille vaan hakee apteekista voidetta.
Ei se vaadi edes sitä, vaan esim. antiobioottikuuri voi aiheuttaa tuon. Klunssi kutisee vietävästi ja on valkoisen rihmaston peitossa.
Gyno-Daktarinilla tms. tuo lähtee.
(Veljet), miten pihalla ootte seksuaaliterveydestä? panitko paljaalla?
Vierailija kirjoitti:
Hiivaa ei pidä sotkea herpekseen. Jos ei canesten auta, kyse on herpeksestä. Siihen ei ole lääkettä.
Herpeksestä pitää myös kertoa uudelle seksikumppanille, muuten syyllistyy rikokseen
Vierailija kirjoitti:
voi sissijuustoa, Sama asia
Se mikään tulehdus ole mene nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihotautilääkäri tai urologi, laboratoriokokeet.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, minulla ei koskaan ole ollut, mutta jostain ex sen oli saanut, kehtasi vielä syyttää minua, luojan kiitos oltiin jo niin huonoissa väleissä ettei tarttunut minuun.
Ääliö, hiivatulehdus ei ole sukupuolitauti 😆 Ja naiselta hiivatulehdus tarttuu hyvin huonosti miehen vehkeeseen. Joskus oireeton mieskin hoidetaan varmuuden vuoksi ettei oltaisi tilanteessa jossa hiiva tulee naiselle yhä uudestaan ja uudestaan.
voi sissijuustoa, Sama asia